Ville høre om der ikke var nogen af jer herinde som havde nogle rigtig gode råd vedrørende kåringer? Både med hensyn til mønstring, og til hvordan man får hesten til at skinne og tage sig godt ud på selve dagen.
Huskelister og produkter i synes virker bedst for at få det pæneste resultat?
Håber at der er nogen venlige mennesker, der vil dele ud af deres erfaringer, da jeg er helt ny i det.