Har dog heller ikke prøvet den ny model endnu. Men skal da helt sikkert have dem til mine heste.
Jeg forventer, at de sidder mindst lige så godt som "de gamle" og så ser det ud til, at de er meget praktiske i forhold til nul spænder
Men synes du, at den gamle model er besværlig at tage på? Her er selv min beslagsmed imponeret af, hvor nemt og hurtigt jeg tager EF bootséne af og på...