Hej igen kære HN
Håber på nogle gode erfaringer.
Var idag ude at køre en tur efter en wrapballe i selskab med min udlejer, og han skulle lige have et par ugeblade med hjem, sidder og kigger lidt på dem, og ser at der er et omslag omkring gigt, så kigger fluks i det, da min gamle hest har gigt.
Der stod at bukkehornsfrø er godt for gigt og at det kan lindre, er der nogen der har erfaring med dette, ligeledes med hvor meget de skal have af det?
Har tidligere læst om bukkehornsfrø i forhold til forfangenhed, men kan ikke lige huske hvordan det var, så spørger igen lidt dumt om erfaringer, kunne jo være fedt hvis jeg kunne slå to fluer med et smæk i forhold til både min hest og min pony(som dog ikke er forfangen pt men har været) 
På forhånd tak for hjælpen.