Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hvornår dækken???
Forfatter: 
Dato:  18-09-2001 17:33
Hejsa...
Hvornår begynder I at smide udendørsdækkener på jeres hypsere? ELLER..hvornår gjorde I?
Er bar' nysgerrig!!!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Hvornår dækken???
Forfatter: 
Dato:  18-09-2001 19:51
Hej Maja.

Mine heste begyndte at gå med dækken ca. den 1 september. De har både dækken på, på fold og i stalden.

K.h Natasja
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-09-2001 23:06
Hej

Min hest står med et bucas ulddækken på stald, og går så med et overgangsdækken på fold.

Men grunden til dette er at han meget nemt taber sig, så det er et krav at han ikke bliver kold...derfor dækken allerede!

DUM, DUMMERE - MIG

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-09-2001 10:38
Min har fået dækken på for lidt over en uge siden både ude og inde. Mest for at han ikke skal tabe sig, men også for at bevare den tynde pels til vinter, når vi skal ride inde, da han ikke bryder sig om at blive klippet!

Hilsner @nn@
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-09-2001 13:46

Min hest er ikke begyndt at gå med dækken endnu, men det kommer han til her fra weekenden... og det er så bare et overgangsdækken. Og egentlig mest fordi han ikke skal blive alt for langhåret til vinter, for jeg vil helst undgå at han skal klippes :o))

Hej fra Elif
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-09-2001 14:32
Min fik dækken på her omkring 1. september, da han blev klippet (havde allerede en voldsom pelssætning). Det er et overgangsdækken. Vinterdækkenet gemmer vi til klipning nr. 2. i december.

Hej
Sys
Living is.....knowing which bridges to burn and which to cross
;-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider