KENDER I DET? Jeg skynder mig hjem i snestormen, så hestene kan komme tidligt ind! Staldejer lukker tidligt ud (6:30), og jeg tænkte: Åh de stakkels kræ!. De står på stor fold, idag var der ingen halm i beholder, terrænet er bakket og altså uden tag at gå under. TROR I DE SKIDE KRIKKER VIL MED IND? Kl. var 14:30 (og snetormen var virkelig på sit højeste her i Nordjylland = ikke for sjov!), men ak nej der skulle virkelig overtalelse til. Vi har selv to heste på stedet, som har meget fuldblod i sig, de er tynde(den ene er tillige drægtig) og går uden dækken og sætter nærmest aldrig vinterpels, men syge er de aldrig..... og ind - nej det havde de ikke behov.
Heste er nogle mærkelige individer, MEN ind kom de dog!
Hilsen Sus, som gerne hører fra andre med "jeg er ligeglad med sneen"-heste. 