Hej alle.
Jeg har et lille spørgsmål angående kværke...
Hvis jeg har været i kontakt med en hest med kværke, hvad bør jeg så gøre med mit tøj osv?? hvornår må jeg komme i kontakt med andre heste igen??
på forhånd tak
Du skal have vasket dit tøj, og så skal du selv i bad inden du rører ved andre heste. Det skyldes en bakterie som dræbes ved varm vask og ved brug af desinfektionsmidler.
Mvh. Charlotte
Dressurtalenter Sælges:
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet