Jeg er ikke i tvivl om, at ovenstående kan hjælpe din hest....
Men jeg vil bare fortælle, at der også kan være andre forklaringer på, at hesten "er oppe og stå" på skoene....
Min egen gjorde dette igennem ca. 1 år - jeg prøvede ALT ....
Smeden lagde skoen anderledes, han gik med dobbeltklokker på alle 4 ben 24/7 osv. osv...
I virkeligheden viste det sig, at han var skæv i sit bækken, og simpelhen gik "på 3 ben"....
Det lyder åndssvagt, men det var helt korrekt, og efter Rikke Andersen, kiropraktor kiggede ham igennem, og rette en del allerede første gang, og var her igen både efter 3 måneder og 6 måneder, samt jeg fik instrukser til øvelser, som kunne hjælpe ham med at holde den "ligeudrettede ryg/bækken" på plads, ja så har har min hest ikke trådt på en sko én eneste gang !!!!
Så nogen gange, skal med lede andre steder for at finde "fejlen" - og ikke bare give mere og mere beskyttelse på "skaden", for det er i virkligheden måske noget helt andet som gør, at hesten faktisk ikke kan bevægelig ordentligt på sine ben....
Held og lykke med din hest - jeg håber du også tænker andre alternativer, end bare ovenstående løsning, som helt klart kunne være god, hvis andet er udelukket....
Hilsen Tina