Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Opstaldning Vejle
Forfatter: 
Dato:  02-01-2014 13:44

Da jeg gerne vil flytte sammen med min kæreste, og han bor i Vejle, skal jeg have fundet en plads til min vallak på 1,70..

Jeg er ligeglad om det er en privat eller en rideskole, men prisen må helst ikke blive over 1.800 kr. Der skal være ridehal, og helst 20*60.

Jeg står i dag på Langagergård Varde, hvor jeg har været siden sep 2001..

Er vant til selvpas i dag, hvor vi ellers hjælper hinanden hvis vi skal på ferie/forhindrede mv. med det praktiske.. DERFOR jeg er vant til at hjælpe til at: muge, fodre, feje, slukke lys, samle hestepærer op, og rydde op efter mig selv..:O)

Radiusen må helst ikke overstige 10 km fra Vestergade i Vejle, da jeg os skal have mulighed for at cykle..

Da jeg ikke har nogen form for kendeskab til området, håber jeg at I kan hjælpe mig..:O)

Rigtig god nytår..

Sanne

0
0
Svar på denne tråd

DK Ridecenter
Forfatter: 
Dato:  02-01-2014 22:31

Hej..

Synes du skal tage et kig på DK Ridecenter.
Det er et privat ridecenter med masser af faciliteter som ridehus (20*60), Runddel, stor udendørs bane og meget mere :)

Et lækkert sted, hvor der er plads til alle :)

Jeg står der selv, og kunne ikke forstille mig at stå andre steder :))
Jeg bor selv ved en sidegade til vestergade, og jeg har vist 10,5 km derud :)

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak for din tid..!!
Forfatter: 
Dato:  02-01-2014 22:37

Hej Tine,

tusind tak for din svar.. Jeg vil tage en smut derud forbi..

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bor
Forfatter: 
Dato:  04-01-2014 18:43

Også i Vejle, og bruger kun ridehuset på dk Ridecenter. Jeg syntes generelt det er alt for dyrt i forhold til hvad man får der. Jeg er så heldig at have min hest opstaldet hos min far to km derfra, men vinger desværre ikke flere bokse pt:-/

jeg vil i stedet foreslå dig at kigge på grejs rideklub. Det er en 20 x 40 ridehal, men.. Du kan komme direkte ud og hjem med bybussen, også søndag og helligdage, og menneskene og forholdene er super skønne!

Nu med guldhesten Brødsgårds Leander!

En rigtg hest er en fjordhest!

0
0
Svar på denne tråd

Rigtig mange tak for dit svar Kate
Forfatter: 
Dato:  09-01-2014 12:05

Jeg har to små private steder som jeg skal ud at se på, men de er uden ridehal. Dog er der ridehalle lige i nærheden..:O)

Men ellers Kate, så må du gerne kontakte mig herinde, hvis I får en plads ledig hod din far.. Så kan vi se, hvor jeg er henne i verden på det tidspunkt..:O)Dog skal det nævnes at jeg ikke flytter rundt for sjov, for min hest skal have det godt og være tryg..!! Jeg har været opstaldet det samme sted siden 2001, så jeg er loyal..

Hav en super torsdag..!!

Mvh Sanne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider