|
|
| Pigoil andre der bruger det |
|
|
Ville bare hører om der er andre der er ligeså begejstret for pig oil som mig  Havde en hest der har kløet sig fra marts måned til sidst i september, blev behandlet med alt mellem himmel og jord, prøvede pigoil og efter 2 behandlinger holdt hun fulstændig op. Nu var der så lige en der fik regn eksem også kaldet dermatofilose og efter bare 1 behandling var det næsten fuldstændig væk. Jeg må sige jeg er målløs og den virkning det har, det skulle efter det jeg har læst mig til, være fantastisk mod muk skab sommereksem dermatofilose og sikkert også meget andet. Kan ikke købes i DK jeg bestilte det over EBAY men man kan lave det selv af parafin olie og svovl
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pigoil |
|
|
Jeg er lige begyndt at bruge det også. Jeg blander det selv, det er noget billigere. Hvor tit giver du din?
Stald Pedersminde.... Fjordhest Lotus 2001 Irish cob Romanys Agata 2008 Irish cob Pedersmindes Monique 2012
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pigoil |
|
|
Ja det er et simpelt og super godt produkt, jeg kender en der transporterer heste fra UK til Danmark, han kan tage det med i 4 liters dunke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pig Oil |
|
|
brugte det 2 gange med 1 uges mellemrum så var kløen væk, der ellers var behandlet med uden held. Binyrebarkhormon i pulver sprøjter og spray 3 ormekure med 14 dages mellemrum 2 Imaverol behandlinger Medicinsk Shampoo 5 dage i træk Ekholm olie og Shampoo Eksem dækken Så kom der 1½ md efter lidt regn eksem på krydset, som efter 1 behandling med pig oil var fuldstændig væk fornær en lille plet. Jeg har også købt ind til at lave det selv, men ville lige prøve det orginale først, og jeg tror jeg gav 124 kr incl fragt for 1 liter over Ebay. Så står jeg en dag med en der har mug er jeg overhovedet ikke i tvivl om det skal bruges Bare underligt det ikke kan købes i DK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad er prisen |
|
|
Hvad er prisen ca Eller hvordan blandes det ?
www.stenhedegard.dk Halmpiller sælges Horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje Ungheste sælges, Bla 4 års sort vallak Se min præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lene.. |
|
|
Hviken pigoil købte du?-kan se på ebay at der er flere slags Lisbet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pigoil |
|
|
Er den fra ebay også med bundfald? Synes jeg skal røre meget i den hjemmelavede, idet svovlen ligger på bunden ellers.
Stald Pedersminde.... Fjordhest Lotus 2001 Irish cob Romanys Agata 2008 Irish cob Pedersmindes Monique 2012
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| parafinolie |
|
|
Har også købt pigolie en gang over ebay (kan købes et sted i UK billiger og større potioner, kan ikke huske hvor) Fungerede godt, men har siden bare brugt ren parafin olie købt ved dyrlægen fungerer lige så godt. Brugt på en tinker der stod med skab / muk, og hun smøres jævnligt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmm |
|
|
jeg arbejder her 3 timer hver fredag, og de saelger gerne til DK (er top seller paa Ebay), de saelger Linclon pigoil og laver gerne bulk deals... hvis nogen skal bruge tilbud, saa ring til dem, eller ring fredage kl 11.00-14.00 DK tid og spoerg efter Jane saa kan i tale Dansk med mig  http://equestrian-country.co.uk/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmmmmmm |
|
|
det er ikke mig men en butik jeg hjaelper i et par timer om ugen, lincoln pig oil kommer i 1 liter dunke og 5 liter dunke, fragt er selvfoeldig an paa hvor tung pakken er ei hvor meget du skal have, men jeg kunne sende to sadler for under 300kr, hvis du siger hvor meget du skal bruge skal jeg gerne faa en pris til dig incl porto 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Pigolie |
|
|
Jeg er interesseret i at købe 5 L, hvad koster det at sende og hvad koster en 5 L dunk, ved det firma du arbejder ved? Undskyld jeg låner denne tråd, men kan ikke sende dig en PB 
Mvh. Maria sælges: Smuk og dejlig 5 års hoppe, leder efter nyt og kærligt hjem, som vil udnnytte hendes potentiale !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmm |
|
|
jeg glemmer de her gamle traade paa HN, men jeg har set beskeden nu, og skal finde ud af dunk + porto paa mandag, hvor jeg kan ringe og de kan veje. hvis jeg husker ret koster 5L omrking £21.99
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pigoil |
|
|
Lene, da du brugte det mod dermatofilose, masserede du det så ind i området eller hvordan gjorde du?  Har netop bestilt hjem, pt blir han vasket med mediscrub.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
ryst flasken rigtig godt så bundfaldet bliver fordelt, køb en enganssprøjte og så lod jeg det komme godt ned mellem pelsen og masserede det rundt Brugte det 2 gange da der var en anelse tilbage et par steder bagefter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pigoil |
|
|
det lyder ret spændende. har læst om det flere gange før, men aldrig brugt det. jeg har en unghest der bliver behandlet 1-2 gange om året med sebacil mod skab. kunne være fedt hvis dette kan masseres ind på huden og virke lige så godt, eller bedre. jer der blander selv, i hvilke forhold og hvor køber i det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vil sige det nok ikke engang kan laves til samme pris som man kan købe det til på Ebay, mener jeg gav 124 kr for 1 liter incl fragt Men mener det er 50 gram svovl til 1 liter parafin olie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| whyyyyyyyy |
|
|
hvorfor når jeg går på Ebay bliver den ved med at sige at de ikke sender til min by...? Jeg har prøvet flere forskellige forhandlere af pigoil men kan ikke få lov til at bestille det... anyone 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Okay tak : ) |
|
|
Har fået en PB om en der kan tage det med hjem. Dejligt! Håber det kan afhjælpe min islænder med sommereksem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|