Hej.
Min vallak fik konstateret gigt tre steder i højre forben i juli 13. Han fik Tildren og det virkede lidt i en periode. Han har ikke fået det siden.
Det der virker bedst for os er glukosamin/Cortaflex, som jeg køber i UK til 1/2 pris. Samt MMS, hybenpulver og ringsko med indlæg og såler hver 6 uge.
Jo mere Morgan bliver skridtet jo bedre får han det.
Så han bliver skridtet, 4-5 gange om ugen og får en lille gallop i ny og næ. Traven er fuldstændig droppet, da det belaster benet mest! Han kommer også på vandløbebånd 1*om ugen.
Han har det faktisk rigtigt godt, selv om det ikke så godt ud i sommer! Så nu bliver han redet, efter hans handicap og det virker
)
Held og lykke med din pony Helle.