Halløj,
Ved der er en masse andre indlæg mht. underdækner, men har bare ikke rigtig fået svar på mit spørgsmål og det kommer så her 
Mine heste går med henholdsvis Rhino og Amigo dækner, kunne dog godt bruge et tyndt underdækken, men da jeg ikke har liner systemet er jeg lidt i tvivl om jeg stadig kan bruge et underdækken?
Jeg har forsøgt mig med et alm. Rambo stalddækken under, men det gav gnavesår så no go......
Kort sagt kan jeg bruge et underdækken fra Horsewaer eller eks. Tika uden det bliver klipset fast i ydredæknet???
På forhånd mange tak 