Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Underdækken
Forfatter: 
Dato:  22-11-2013 11:49

Halløj,

 

Ved der er en masse andre indlæg mht. underdækner, men har bare ikke rigtig fået svar på mit spørgsmål og det kommer så her

 

Mine heste går med henholdsvis Rhino og Amigo dækner, kunne dog godt bruge et tyndt underdækken, men da jeg ikke har liner systemet er jeg lidt i tvivl om jeg stadig kan bruge et underdækken?

 

Jeg har forsøgt mig med et alm. Rambo stalddækken under, men det gav gnavesår så no go......

 

Kort sagt kan jeg bruge et underdækken fra Horsewaer eller eks. Tika uden det bliver klipset fast i ydredæknet???

 

På forhånd mange tak


Hilsner

Lina


SÆLGES:

2 stk. efter Casir Ask/Willemoes

Duchesse: BRDH hoppe fra 09-Bedste hoppeføl v/BH Følcamp. 2009

Desiré: RDH hoppe fra 08-Udtaget til eliteaukt. i 2008

- se nærmer info på præsent.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja .... ...
Forfatter: 
Dato:  22-11-2013 12:37

Hvis bare underdækkenet har egen spænde foran så kan du godt, kender flere der bruger de der liners fra Rambo under forskellige andre dækkener

 


 

 

www.stenhedegard.dk

 

 

Halmpiller sælges

 

 

Horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

 

 

Ungheste sælges

Se min præs

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Super....
Forfatter: 
Dato:  22-11-2013 13:05

Mange tak for svar - så må det jo afprøves

 

Tænkte bare det måske ville glide rund uden mavestropper og ligende


Hilsner

Lina


SÆLGES:

2 stk. efter Casir Ask/Willemoes

Duchesse: BRDH hoppe fra 09-Bedste hoppeføl v/BH Følcamp. 2009

Desiré: RDH hoppe fra 08-Udtaget til eliteaukt. i 2008

- se nærmer info på præsent.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  22-11-2013 13:18

Jeg bruger et almindeligt regndækken (kender faktisk ikke mærket) og linerne fra Tika. Jeg klipser lineren fast i ringene til bagbenstropperne og har ikke haft problemer med at de glider :-)

 



Hilsen Rikke
Med Misty Høstemark

 

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-11-2013 13:40

Okay tak Rikke

 

Men nu er der jo ikke bagbenstropper på Horsewear dækner, så lige den fastmontering kan jeg ikke afprøve


Hilsner

Lina


SÆLGES:

2 stk. efter Casir Ask/Willemoes

Duchesse: BRDH hoppe fra 09-Bedste hoppeføl v/BH Følcamp. 2009

Desiré: RDH hoppe fra 08-Udtaget til eliteaukt. i 2008

- se nærmer info på præsent.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  22-11-2013 14:29

Tror såmænd nok den vil blive liggende alligevel. Prøver at lade være med at klipse den fast i aften, så kan jeg se om den stadig ligger i morgen tidlig, og give en melding ;-)

 



Hilsen Rikke
Med Misty Høstemark

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 vn,cmnv,<mnv<
Forfatter: 
Dato:  22-11-2013 15:16

 

 

Ellers brug en god gammeldags elastikgjord..

 

 

.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Super...
Forfatter: 
Dato:  22-11-2013 17:47

Mange tak Rikke

 

Tenna; det var selvfølgelig også en muligheh


Hilsner

Lina


SÆLGES:

2 stk. efter Casir Ask/Willemoes

Duchesse: BRDH hoppe fra 09-Bedste hoppeføl v/BH Følcamp. 2009

Desiré: RDH hoppe fra 08-Udtaget til eliteaukt. i 2008

- se nærmer info på præsent.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har
Forfatter: 
Dato:  22-11-2013 18:02

brugt amigo regndækken med mulighed for at sætte hals på (metalspænder ved hals) og så et 100 gr underdækken fra horseware, indtil det blev koldere.

Det fungerede fint, uden at glide rundt, ved at være sat fast i ene metalspændespænde ved hals(passer ikke helt når dækkenet ikke er født til skulle passe underdækken, så derfor kun sat fast i ene spænde)og så klipset på ved halestrop.

 

Lisbet


1
0
Svar på denne tråd
 
 Liners
Forfatter: 
Dato:  22-11-2013 20:29

Hvis du køber dem fra Horseware kan du sætte dem fast i de holdere hvor haleremmen sidder. Det fungerer fint vil jeg tro.


Vh Maria

 

 

Opstaldning i lækre bokse i Veksø Sjælland tilbydes

Se mere på præsentation

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-11-2013 21:56

Det kan du sagtens... Horseware liners bliver hvor de skal, også uden at være spændt fast.. Dog kan man som regel klipse det fast bagtil i halestropsringene :)


 

 

*Mine drenge bor i paradiset hos http://www.teamholmer.dk*

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

"Man skal ikke gå ned på udstyr"

1
0
Svar på denne tråd
 
 Dejligt:)
Forfatter: 
Dato:  23-11-2013 22:30

Tak for alle inputs - dejligt med så gode svar


Hilsner

Lina


SÆLGES:

2 stk. efter Casir Ask/Willemoes

Duchesse: BRDH hoppe fra 09-Bedste hoppeføl v/BH Følcamp. 2009

Desiré: RDH hoppe fra 08-Udtaget til eliteaukt. i 2008

- se nærmer info på præsent.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider