|
|
| klipper! |
|
|
Jeg har lige set en klipper på horsepoint.dk til omkting 600 kr. Det er en genopladelig klipper...
Er der nogen der ved om de egentlig er noget til. Jeg kan nemlig når jeg klipper godt blive træt af ledningen... De gange den ikke er blevet jokket på og klipperen har været ude og flyve hmmm...
600 er meget billigt, måske for billigt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ejer den |
|
|
Jeg har sådan en...
Den er på størrelse med en alm. hårtrimmer, så det tager lidt længere tid, at klippe hesten. Og den holder kun batteri til 1/5 hest, så man skal afsætte et par dage til klipningen.
Jeg er meget glad for min, da jeg fandt ud af at det var ledningen Homestyle var bange for. Han står helt stille, når det ikke er ledning på, og eg meget bange, når man sætter ledningen til.
Hilsen Marianne
Een gang Fuldblod, altid Fuldblod!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmm lang tid..Andet alternativ? |
|
|
Det var længe for at klippe en hest... Det tror jeg ikke at min tålmodoghed den rækker til... Hvor kan man så ellers få fat i en god klipper til rimelige penge... min er efter de mange ture på gulvet gået til... Det var nu også en ældre sag, og der er intet der holder evigt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis du har tid |
| Forfatter:  |
sjako |
| Dato:  |
26-08-2004 20:49 |
|
Jeg har en men den kører varm og tager meget lang tid at bruge, men den er suveren til hoved og ben.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| der findes |
|
|
flere klippere med batterier i en "stor" størrelse men de koster omkring 3000,- her holder batteriet ca. 1 time sp det er smart at have mere end et batteri.
En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl. Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en god brugt..... |
|
|
køb en god brugt af en anerkendt mærke, feks hauptner eller lig...
jeg købte sidste år en på MPL for 1000 kr incl 3 sæt skær... dog var ingen af dem så fine som jeg øsnkede så jeg købte et nyt sæt (600 kr), den klipper super godt selvom den nok er 15 år eller mere
Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet