Hej alle
Vil lige høre jeres mening om klipning nu og det der med dækken?
Jeg har en irish cob, der allerede har sat en okay god pels - og derfor sveder, når jeg rider ham.
Sidste år klippede jeg ham helt et par gange og kom dækken/tæppe på ham, men jeg bilder mig ind, at han bedre kan lide at gå uden dækken.
Derfor overvejer jeg at nøjes med at give ham en jagtklipning. Men så kommer spørgsmålet:
Er det for kold, hvis jeg giver ham en jagtklipning og så lader ham gå uden dækken? Han er ikke kuldskær og går ude fra 9-16 hver dag ca.
Det var sådan noget her, jeg havde i tankerne: (Hentet fra nettet, så kender ikke hesten på billedet - den er bare et eks.).