Hej
Jeg har brugt easy til min og var vældig godt tilfreds.
Nu er jeg skiftet over til hø, vitaminer og lucerne.
Og umiddelbart får jeg samme resultat når jeg taster det ind i sund hest. Jeg synes også jeg får samme resultat når jeg kikker på hesten, han elsker stadig sin mad.
Min pung er blevet gladere og jeg har haft glæde af at jeg kunne give lidt mere vitamin til tider. Giver 200g istedet for de anbefalede 150g noget af året, så kan jeg bedere hold ham stabil- han sætter meget pels går i løsdrift så der skla bruges en del ekstra forår og efterår. Under ridning sveder han også en del mere end en dv, så alt i alt er jeg blevet glad for justerings muligheden i blot at bruge vitaminer 
Mvh Rikke