Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 champ compact
Forfatter: 
Dato:  07-10-2013 10:33

Nogle der har erfaringer med foderet champ compact? :)

 


KH Christina :)


Sygeplejestuderende, mor til Isabella, ryttermærkedommer og ejer af Adea

 

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 OK foder
Forfatter: 
Dato:  07-10-2013 13:17

Har brugt det til 2 springheste og pony. Alle tre vil gerne spise det og trives med det. Det er 3. sæson de får det.

Køb det hos Raiffeisen Süderlügum. De er billigst. De leverer også til DK (der skal du købe 1 palle= 525 kg).

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 champ compact
Forfatter: 
Dato:  07-11-2013 14:26

Hejsa

 

Jeg har gennem det sidste års tid udelukkende fodret min traver på 7 år med dette foder.

Hun klare sig fint på det foder og hendes dyrlæge synes også godt om foderet :-)

Hun får ca 2,5kg pr døgn i vinter halvåret.

0
0
Svar på denne tråd
 
 champ compact
Forfatter: 
Dato:  10-11-2013 12:38

I den stald hvor min hyps står, bliver der foderet med Champ Compact, og er blevet det de sidste 2 års tid.. Det er til alle slags hest vi har i stalden. Det er okay foder til hestene..


Sagde Berit:)

 

Den lykkelige ejer af den plette pony Winnetou :D

 

 

en vallak skal du fortælle
en hingst skal du spørge

 

en hoppe skal du diskutere.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider