Tror bare du ska kaste dig ud i det, øvelse gør mester.
for 2 år siden startede jeg med at klippe min hest, før havde en veninde gjort det.
jeg gik efter devisen "det ska fungere, så hesten ik sveder"
Jeg lagde endda ud med benklip.
Det var måske ik stribefrit, men efter halvanden måned, ku man ik se det mere.
Jeg har lige klippet min 5. Gang hest, har ik fundet helligedage og striber er minimalt, igen benklip.
Det må osse være ok, da flere har spurgt om jeg vil klippe deres:)
Men når du siger du klipper grimt, er det så kun pga striber?