Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

stadig bekymret..
Forfatter: 
Dato:  26-09-2013 23:00

Kære HN - som overskriften antyder, ja så er jeg stadig bekymret...!

For en måneds tid siden stod jeg med en halt Bella (jeg linker lige til tråden her www.heste-nettet.dk/forum/5/656212/ 655765/ - læs også gerne mit sidste indlæg i samme tråd som jeg skrev lige efter hun var kommet hjem fra tjek på Hørsholm) og desværre er der ikke sket nogen særlig fremgang.

Hun er stadig rengående i skridt og træder fint over eget spor og skridter generelt godt i gennem. Men i trav er hun utrolig snævert gående, tripper med bagbenene og er halt på højre volte - og blot uren på venstre volte. Der er stadig ingen hævelser eller varme NOGEN STEDER og hun virker arbejdsvillig i skridten. Men traven er (tydeligvis)meget ubehagelig for hende og hendes humør deraf påvirket. Hun virker ganske enkelt frustreret! Normalt er hun meget arbejdsglad og er en pony der GERNE VIL ARBEJDE. Og når hun så skal trave nu, så bliver hun både hidsig og slukøret på samme tid - giver det mening? og det er hamrende hårdt at være vidne til når man nu kender hendes arbejdsindstilling til dagligt...

Jeg har en ny tid på Hørsholm 9.okt, hvor de vil lægge blokader på hendes ben, og er blevet bedt om at skridte hende 3 x ugentligt af 20 minutter ad gangen. Dagene før vi skal afsted må jeg dog gerne "presse" hende lidt og se hvorledes hun stadig reagerer i traven - og evt galoppen (jeg tvivler dog på hun overhovedet vil galopere, men nu må vi se).

Men hvad kan det dog være? Jeg synes det er lidt alarmerende at der ingen bedring er - og ingen hævelser eller varme...

Åh altså - jeg er en pylremor og vil bare have hun har det godt...

Nogen inputs?

mvh Tine

Hav en dejlig dag

0
0
Svar på denne tråd

Slet ingen?
Forfatter: 
Dato:  28-09-2013 13:25

Slet ingen der har nogle bud på hvad pokker der dog kan være galt?

Hav en dejlig dag

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider