Jeg har en hest, som havde noget hoste i foråret. Prøverne vist det stammemede fra svampesporer.
Derfor gik jeg helt i panik, da han hostede en gang i sidste uge. (under ridning) Det var vist bare et tilfælde, han har ihvertfald ikke hostet siden.
Jeg skyndte mig at bestille industritørret grønhø fra dangrønt... Men han vil ikke spise det!!
Jeg kan få ham til at spise omkring 2 kilo på en nat... han ville hvis det var alm hø have spist alt jeg gav gav ham.
Skal jeg bare holde ud og vente på han spiser det? (han et par kilo at give af på sidebenene)
Er der andre der har haft samme problem?
Selskabs ponyen guffer det med glæde.