|
|
| Hvilken hest?? |
|
|
Hej. jeg har to heste, men han kun én vinterdækken som jeg bruger udendørs. men hvilken af mine heste ska jeg bruge d t? har en traver jeg bruger t dressur og ture... og den anden har skade i benet så kan ik rides, så går som selvskabshest.. han er en blanding af araber og oldenborger... hvem ska gå med dækkenet? og kan man evt skifte hver dag? d ville da være dumt for så kan pelsen jo ik finde ud af hva den ska??? håber der r hjælp et sted....! hilsen mette.
Hvad ville verden være uden heste??? En verden uden kærlighed... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvem sætter |
|
|
mest pels ?
Jeg har to forældet oldenborgheste, og der er ikke nogen af dem som får dækken på. De går ude på døgnfold endnu og skal snart i løsdrift. De skal bruges til western og da jeg ikke har noget ridehus, ser jeg ikke nogen grund til at investere i dækkener til dem.
Nu er jeg personligt meget modstander af dækkerner, men ville nok vælge din ridehest.
Anja Brandt Nielsen Oldenborgheste er de bedste, så prøv dem ! Medlem af Kattens Værn i Odense.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhm... |
|
|
Jeg ville tage ridehesten, det er nemmest for dig at strigle den når den er tør og ren, og det er ikke godt at ride en våd hest med sadel...
Men det er op til dig selv, tror sagtens den anden kan klare sig uden, og når du ikke rider den er der jo ingen grund til det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridehesten... |
|
|
Ville jer personligt give dækken på... Den anden skal nok sætte rigeligt med pels, hvis den bare får lov at gå... Selvfølgelig skal den have det rigtige foder osv... Men ellers tror jeg ikke du skal bekymre dig så meget om den...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hvorfor ikke |
|
|
bare få et dækken til?? de koster jo ikke en formule...
Men ellers den, der bliver redet.
Mange venlige hilsner Maria Nye billeder af Van Basten og Laura på min præsentation. Så tag et kig ind på min præsentation, og skriv en lille hilsen i min GB. Tak! | 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet