Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Roepiller og vokseværk
Forfatter: 
Dato:  12-09-2013 15:55

Min plag har vokseværk, og skal have så lidt stivelse som muligt.

 

mit spørgsmål er, om der er for meget sukker/ stivelse i roepiller?

 


Hilsen Mette

 





0
0
Svar på denne tråd
 
 ddddddd
Forfatter: 
Dato:  12-09-2013 16:25

Kan anbefale dig Speedi-beet roepillerne :)


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bumbum
Forfatter: 
Dato:  12-09-2013 17:43

Der er stort set ingen sukker i alm roepiller. Vælger du andet end det så vær obs på sukkerindholdet......


dont go faster than your angel can fly.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ca:P forhold
Forfatter: 
Dato:  12-09-2013 20:21

Du skal passe meget på med roepiller til ungdyr, forholdet mellem Ca og P er 10:1 i stedet for de 1,2-2:1 som er det optimale til ungdyr.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-09-2013 20:55

Helt enig med Charlotte.

 

Vitaminer og mineraler er rigtig vigtige og så tilførsel af de rette proteiner i rette mængder.

 


Sælges:

2 års hingsteplag e. Sunny Boy - DS hoppe

4 års vallak e. Laurino - DS hoppe, tilredet

1 års hoppeplag e. Laurino - DH hoppe (e. Painters Row xx)

Hingsteføl efter BH Zack - DS hoppe

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider