Hej HN'er
Jeg er noget i tvivl om hvordan jeg skal fodre min nye hest her til vinter. Quiet er en 4 års Dansk Varmblod på ca. 170. Jeg tror ikke helt hun er færdig med at vokse endnu så jeg regner med at hun skal have nogle måneders pause vinteren over. Nu her bliver hun redet ca en halv time 3 gange i ugen.
Jeg fik hende for et par måneder siden og indtil nu har hun gået på sommergræs og fået Salvana vitaminer og mineraler og lidt lucerne for at få det til at glide ned 
Til vinter skal hun gå i løsdrift hvor hestene har fri adgang til frøgræs. De får ca. 8 kg tør wrap pr. hest fordelt over to fodringer.
Min tidligere hest har jeg fodret med fiberpiller, vitaminer og lucerne, men da jeg nu står med en ung hest tænker jeg om der mon er nogle særlige ting jeg skal være opmærksom på.
Hvad ville i give sådan en hest af krybbefoder? Hvad skal jeg være særligt opmærksom på med en hest på 4?
På forhånd tak 