Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Hestesko
Forfatter: 
Dato:  28-08-2013 00:17

Hej

 

Er der nogen der har gode forslag til hvad man kan lave ud af hestesko ?

Da jeg har mistet min hest for 6 måneder siden, vil jeg gerne have lavet noget ud af hendes sko da de betyder rigtigt meget for mig :-)

Det drejer sig om at jeg har 4 sko, de 2 af dem er ringsko og de 2 andre er alm sko.

 

Håber i kan komme med nogen gode forslag :-)

 

 

Vh Tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 Pinterest
Forfatter: 
Dato:  28-08-2013 00:23
3
0
Svar på denne tråd
 
 Hestesko
Forfatter: 
Dato:  01-09-2013 02:21

Er der virkelig ikke andre der har nogen forslag ???

 

 

vh Tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-09-2013 09:01

Billedrammer.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 juletræsfod
Forfatter: 
Dato:  01-09-2013 13:41

Min svoger gav mig en juletræsfod i julegave.. men det krævede lidt flere sko... men min gamle efterskole fik i jubilæumsgave en figur til stalden af fire hestesko påsat et hestehoved... ret fint


 

Stolt ejer af den gule frygtløse stjerne;

Pixi Dúvall

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  01-09-2013 16:42

Hobbyfotograf primært af heste www.c-sand.dk

 

 

Ejer af hoppedyret Shannon og pølsehunden Emma

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider