Jeg synes min sadel ser kedelig og slidt ud, den er lige blevet fuldstændig rengjort, men synes stadig den ser kedelig ud. Kan man få noget at smøre den med, så den bliver frisket op?? Det er en isabell werth med cair systemet, ved ikke hvor gammel den er, da den fulgte med til min hest da jeg købte ham.
Man kan købe noget specielt Wintec plejemiddel som man smører på med en fugtig svamp. Det frisker farven helt utroligt op En flaske koster vist ca 100 kr. og så har man til et stykke tid.
Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?