Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Plejemiddel til Wintec isabell Werth
Forfatter: 
Dato:  07-08-2013 09:15
Jeg synes min sadel ser kedelig og slidt ud, den er lige blevet fuldstændig rengjort, men synes stadig den ser kedelig ud. Kan man få noget at smøre den med, så den bliver frisket op?? Det er en isabell werth med cair systemet, ved ikke hvor gammel den er, da den fulgte med til min hest da jeg købte ham.



Dit liv er som en tegning du selv tegner.

Du har bare ikke noget viskelæder

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jada.....
Forfatter: 
Dato:  07-08-2013 23:29

Man kan købe noget specielt Wintec plejemiddel som man smører på med en fugtig svamp. Det frisker farven helt utroligt op En flaske koster vist ca 100 kr. og så har man til et stykke tid.


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider