Mine går i et område hvor der er mange klæg.
Har en dejlig stor fold for enden af et skovstykke, som er fyldt med dejlig frisk græs, og den fold var netop tiltænkt at de skulle gå på fra Juni - September. Men hestene flygter fra stedet, og har søgt ned foran gården hvor de kan gå ind på en mindre fold. Den fold er så spist totalt ned nu (var meningen de skulle have den til efteråret.) Hestene løber ikke rundt , men de slår meget med både hoveder og haler, og virker irriterede. Insektdækken er selvfølgelig brugt, men de "stresser" alligevel, så jeg synes ikke det giver den effekt som tiltænkt.
Jeg har også træer som de kan stå under, og det benytter de flittigt.
Jeg synes bare ikke problemet var så stort sidste år, men måske husker jeg forkert.