Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Green Power
Forfatter: 
Dato:  23-08-2004 22:02

Hvilken Green Power bruger du? Hvilken er bedst?
0
0
Svar på denne tråd

Hej Tine
Forfatter: 
Dato:  23-08-2004 22:13
Beklager det kan jeg ikke svare på ,for jeg kunne ikke drømme om at bruge Green power, da jeg for det første bruger rigtigt hø og wraphø.Og desuden bruger et kraftfoder med Lucerne.
Jeg tror mere på naturlige produkter end de der poppede ting som greenpower ! Bare min mening ! Mvh Graven
En rigtig hest er en Oldenborger ! >o<
0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  23-08-2004 22:14
Green power alfalfa fra dangrønt, det er snittet lucerne som er overhældt med olie.
Jeg giver en håndfuld med i krybben sammen med havren, for at forlænge tyggetiden og for at få hestene til at danne mere spyt, som så giver en bedre fordøjelsen.
Hilsen
Yankee

Er du til fart og fest
så er travere bedst.
0
0
Svar på denne tråd

Hej igen
Forfatter: 
Dato:  23-08-2004 22:19
Jeg bruger et kraftfoder med majs,der jo indeholder olie og deri er der også lucerne så jeg har hverken lyst til eller brug for Greenpower produkter. Mvh Graven
En rigtig hest er en Oldenborger ! >o<
0
0
Svar på denne tråd

Green power lucerne
Forfatter: 
Dato:  23-08-2004 22:20
da det feder og min lille plag har godt af fedende ting og godt kan lide det.
Han får et par håndfulde til natten.
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-08-2004 22:28
Jeg bruger Greenpower alfalfa som Yankee (og af samme grund) til 3 af hestene, men den 4 har brug for lidt "mere" ellers vil hun ikke spise så hun får Greenpower basic, det fungerer godt for dem alle. (1 DSP, 2 shetter og en fuldblod)

Hilsen Britt
Selv den længste rejse på tusinde mil, starter med et lille skridt
Lao Tse

Jeg søger halvparter se præsentation
0
0
Svar på denne tråd

greenpower
Forfatter: 
Dato:  24-08-2004 08:02
hey..
greenpower er en forholdsvis dyr måde at købe et ikke tilstrækkeligt grovfoder på. det kan sagtens bruges, hvis man bare lige vil give en håndfuld som supplement.
hvis du vil bruge flere kg dagligt, syntes jeg du skulle holde dig til rigtigt hø i stedet. det er meget sundere, og mere naturligt for hesten. du kan også købe lucerne uden melasse i minnibig, til en overkommelig pris. spørg på foderstoffen

Venlig hilsen kristian
0
0
Svar på denne tråd

Forlænge tyggetiden
Forfatter: 
Dato:  24-08-2004 08:48
For at forlænge æde- og tyggetid er det da glimrende at tilsætte et af dangrønts lucerne produkter.
Jeg fodrer eks vis med 900 g Fiber Lux Champ og 7 kg hø ...

Mette
0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  24-08-2004 09:03
green power lucerne. De får to håndfulde i maden, ved hver fodring. Men green poweren, skal ikke erstatte hø, det får de selvfølgelig ved siden af.

Hilsen Kenny
0
0
Svar på denne tråd

Green Power Lucerne
Forfatter: 
Dato:  24-08-2004 11:32
bruger jeg.

Jeg bruger også så'en cirka 2 håndfulde i maden for forlænget tyggetid, da Savannah ellers er tilbøjelig til at spise ret hurtigt.

Og hun får selvfølgelig også hø ved siden af, det bliver ikke brugt istedet for hø.

Hilsen Anne & Savannah!
* Nye billeder i Savannahs hesteprofil - kig ind i præsentationen! :-) *
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider