Hej HN!
Jeg har lige fået en lånehest hjem!
Det er første gang jeg skal have hest selv, så jeg er lidt ny i det at fodre på en hest.
Ejeren siger, at jeg selv må bestemme, hvad jeg fodrer med, men hun har gået godt på lucerne og byg, hun er lidt for varm for hovedet til havre. Ellers skulle hun være nem at fodre på 
Lige nu går hun på græs om dagen og får wrap morgen og aften samt vitaminer, men i takt med hun skal "igang igen" skal der jo noget mere til 
Jeg har ikke råd til bare at fodre med hvad som helst, så har siddet og søgt og læst på forskellige sider for at finde ud af hvad der var billigst - men selvfølgelig samtidig godt nok til hende.
Jeg har tænkt på:
Equsana Rocky
+ Equsana Barley Pop (poppet byg) som ekstra energi
+ Vitaminer
+ Wrap
Hun er 9 år, 160 cm i stang, normal huld, men spinkel i bygning.
Så..Lyder det helt skævt? 