Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Næsebånd med bidløfter???
Forfatter: 
Dato:  26-06-2013 16:08

Ja, hvad dælen er det?? Jeg aner det ikke, men jeg har lige fået anbefalet at ride med det til stævne (uden bid, fordi jeg rider med en blomster-hackamore, men den må jeg ikke starte de klasser jeg gerne vil med:))

Håber i kan hjælpe:)

0
0
Svar på denne tråd

aner det heller
Forfatter: 
Dato:  26-06-2013 17:31

aner det heller ikke, men googlede det. Der er også skrevet om det på HN, kan jeg se.

Her billede - medmindre der er andre ting, der kaldes bidløfter.

www.travshop.dk/Bidl%C3%B8fter/ 13750,da_DK,pd.html?dw...0_color=BL

Modstander af absolutter. Ord som ingen, intet, altid, får IQ'en til at falde proportionelt.

Selvhævdelse bruges i tilfælde af, at tønden er tom, :)

0
0
Svar på denne tråd

Kineton næsebånd
Forfatter: 
Dato:  29-06-2013 18:00

Det kan være et kineton næsebånd du er blevet anbefalet. Det flytter noget af trykket fra bidet over på næseryggen. Du kan se det her www.teigar.dk/Shop/ info.htm?catid=195&articleid=7019

Marianne

0
0
Svar på denne tråd

Flere muligheder
Forfatter: 
Dato:  01-07-2013 00:37

CWD laver et næsebånd, hvor en del af presset overføres på hestensnæseryg, der er ikke et billede af det på en hest, men stropperne midt på næsebåndet spændes i bidringene, så bidet er spændt fast i både kindstykker og stropperne på næsebåndet.

cwdsellier.com/product/YOUNG+HORSE+ NOSEBAND/749

Horseware laver en alsidig trense Micklem multi bridle, hvor en del af trykket fra bidet overføres til næsebånet ved hjælp af nogle bidclips. Kan også bruges som bidløstrense i forskellige varianter.

Begge gode produkter!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider