Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Behandling med Tildren/pris
Forfatter: 
Dato:  24-06-2013 09:51

Er der nogen som for nyligt har fået deres hest/pony behandlet med tildren og som vil oplyse hvad de gav for behandlingen.

Jeg har fået oplyst en pris, men er noget nervøs for at den pris er sat alt for lavt i forhold til hvad det egentlig koster.

Og sikke ellers et effektivt behandling

Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd

Pris - Tildren
Forfatter: 
Dato:  24-06-2013 12:26

Jeg mener at det var omkring 6.000,- i alt jeg betalte for ca. 3 år siden. Det var inkl. bedøvelse først.

0
0
Svar på denne tråd

Tildren
Forfatter: 
Dato:  24-06-2013 13:05

Jeg gav 4500 kr alene for tildren, bedøvelse, kørsel osv kom oven i...

Keep the streets empty for me

Den 29. august 2012 mistede jeg min elskede Sir Toby. Hvil i fred smukke dreng!

Dig og mig for altid

0
0
Svar på denne tråd

Tildren
Forfatter: 
Dato:  24-06-2013 15:17

Jeg gav ca. 4500,- m. moms i november 2011 inkl. bedøvelse, 1 døgns ophold og det løse.

Tildrenen i sig selv kostede ca. 2200,- ex moms.

Alt er gedeben.

0
0
Svar på denne tråd

Tildren
Forfatter: 
Dato:  25-06-2013 16:53

Jeg gav 5500,- her i efteråret. Mener dyrlægen sagde selve tildrenen kostede 3500,-.

0
0
Svar på denne tråd

en pris
Forfatter: 
Dato:  26-06-2013 14:36

Jeg fik oplyst en pris på ca. 2000,00, og det er nok ex. moms og bedøvelse.

Synes dog at når jeg spørger til hvad det kommer til at koste, så burde den pris jeg får oplyst være incl. alt.

Har endnu ikke modtaget regningen, så venter stadig nervøst.

Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd

Tildren
Forfatter: 
Dato:  26-06-2013 23:29

De gange min hoppe på 25 år fik tildren kostede det omkring 5000,- kr pr gang. Hun fik sidst i februar.

vh Tina

0
0
Svar på denne tråd

Tildren..
Forfatter: 
Dato:  27-06-2013 11:24

Hej,

Jeg hentede det for en veninde på apoteket for et års tid siden. Det kostede 2300 kr og så kom der dyrlægens behandling oveni så regn med ca. 4000 kr.

Men din dyrlæge bør meget hurtigt kunne give dig et reelt tilbud som du kan holde dig til. Der er medicin, bedøvelse og hans tid så det er jo ikke rocket sience...

En helt anden ting er at vi har set SÅ stor fremgang med den hest der fik det! Allerede efter tre uger blev hun friere i sin bevægelse og efter et halvt år kunne hun rides normalt.

Hun havde ikke store skader men småskader på tre ben som gør at hun ikke kan tåle at aflaste hvis der sker noget som fx. hovbyld. Hendes krop hang slet ikke sammen efter hun havde aflastet et forben et par uger pga hovbylden. På et par måneder gik hun fra at træde 1,5 hov over sit eget spor i skridt til at være flere hovlængder bagud. Rygmusklerne svandt til ingenting.

Det har vist sig at de små skader hun har bliver "aktive" hvis hun overbelaster de ben, og så er det at det går galt mange steder i hendes krop.

Så herfra skal lyde meget ros til Tildren. Det hjalp hende helt utrolig meget!

www.mia-haugsted.dk

Dale Chavez Showsadel sælges. En sadel som alle drømmer om! Masser af sølv og flot tooling. galleri.mia-haugsted.dk/#13.0

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider