Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 hvad bruger i klorhexidin til ?
Forfatter: 
Dato:  19-06-2013 12:45

ja, overskriften siger sig selv. hvad bruger i klorhexidin til?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Klohexidin
Forfatter: 
Dato:  19-06-2013 12:52

Jeg bruger ren klorhexidin til småskrammer.

Til større sår/skrammer bruger jeg klohexidinsæbe.

 


Mvh

Mette

 

 

Skøn hestevenlig opstaldning i Kolding

 www.lille-hovgaard.dk

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 klorhexidin
Forfatter: 
Dato:  19-06-2013 13:00

er det en slags salve ? og hvor kan du købe det ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Klorhexidin
Forfatter: 
Dato:  19-06-2013 13:00

Til at skylle munden i hvis jeg har spist så mange blommer, at jeg får blister i munden :)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 klorhexidin
Forfatter: 
Dato:  19-06-2013 18:35

Jeg anvender klorhexidin i pulverform fra apoteket til hudirritation pga insekter under maven på hesten. Skyller og tørrer det angrebne og dupper lidt pulver på. Det virker godt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 til sår og muk
Forfatter: 
Dato:  19-06-2013 22:26

hej jeg anvender Klorhedin i flydende form til rensning af sår og efterbehandling. Derudover er det effektivt til at duppe på muk efter sæbevask. Det er et effektivt og mildt produkt til at undgå betændelser og vira.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider