Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Få gratis overblik over hestefoder - ny hj
Forfatter: 
Dato:  13-04-2013 11:48
Indsat fra nyheden Få gratis overblik over hestefoder - ny hjemmeside:

FoderData er en ny hjemmeside, som er udarbejdet som et gratis tilbud til alle med interesse for hestefoder. FoderData lister et stort antal hestefoderprodukter og sammenligner dem på faste parametre, som gør det lettere og mere overskueligt at vælge eller sammensætte sit foder.

 

FoderData oplyser:

 

Foderdata.com er en gratis hjemmeside, hvor hestefolk har mulighed for at sammenligne
foderprodukter på tværs af foderproducenter.I en verden af søgefunktioner og internet kan det være svært som forbruger, at finde frem til de informationer man gerne vil have omkring sit hestefoder. For at imødekomme dette behov har vi lavet hjemmesiden FoderData.com.


FoderData indeholder hestefoder produkter fra over 30 forskellige producenter og importører
og det giver muligheden for at sammenligne produkter uden, at have mange forskellige
hjemmesider åbne på en gang.

 

FoderData er gratis at bruge og er en uvildig hjemmeside, der objektivt ser på det enkelte
foderprodukt og lister det ud fra simple og brugbare data. Såsom pris, kg pris. FE, stivelse og
sukker procent.

 

Man har her muligheden for at optimere sit hestefoder og f.eks. tildele flere eller færre FE
alene ved at sammenligne de enkelte produkter og vælge ud fra dette.
FoderData kan bruges som opslagsværk både for private og professionelle i forhold til
produkter, man ønsker i sit sortiment eller hvis man som forbruger ønsker at bestille specielle
produkter hjem.


Kilde: Pressemeddelelse

 

Du kan linke til hjemmesiden her: http://www.foderdata.com/

 


Billede

Forsidefoto: JP-Photo.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hjælp til at finde foder!
Forfatter: 
Dato:  13-04-2013 14:14

Denne side virker jo helt fantastisk.

 

Jeg fodrer min ridehest med Fiber Plus fra HH Care og vil gerne sammenligne med foder fra andre producenter. Men jeg kan finde ud af at "finde" det ind på siden.

 

Jeg bruger også nogle produkter fra Equsana(Mash og Grass Oil), men dem kan jeg heller ikke finde.

Jeg vil også gerne sammenligt foder fra Krafft.

Jeg har forsøgt at bruge søgefeltet, men uden held. Nogen der har gennemskuet hvordan man finder "sit eget foder" for så at sammenligne det med andet foder?

 

 

På forhånd tak.

/Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 super god
Forfatter: 
Dato:  13-04-2013 15:26

super god hjemmeside, bare en skam der ikke er produkter fra equisana, som jeg bruger. men håber det kommer

0
0
Svar på denne tråd
 
 ang produkter.
Forfatter: 
Dato:  13-04-2013 15:38

Der er enkelte producenter der desværrre har valgt at de på ingen måder ønsker at være på siden PT og i enkelte tilfælde har vi valgt at imødekomme deres ønske i håbet om at de på et tidspunkt ønsker at være med.

Dette er pt Equsanas ønsket da de pt ikke føler de har tiden til at sørge for at de helt rigtige produkter bliver listet helt korekt.

Vi håber på at de på et tidspunkt finder tiden og ønsker at være med.

Det er på ingen måde fordi de ikke vil sammenlignes men alene fordi de gerne vil have tiden til at sikre at deres produkter bliver listet korekt. Og det kan man jo godt forstå.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Super initiativ :-)
Forfatter: 
Dato:  13-04-2013 16:38

 

Giver et fantastisk overblik :-)

 


Mange hilsner fra

 

Lise Andersen

 

 

 

Design for Pets

 

Lækkert udstyr til hunde og katte!

Stort udvalg af hundehalsbånd og hundesenge,

samt alt i tilbehør til katte

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 foderdata
Forfatter: 
Dato:  13-04-2013 18:59

rigtig god side

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fin hjemmeside
Forfatter: 
Dato:  14-04-2013 21:00

Rigtig fin hjemmeside, tak for den.

 

kan tilføje at equsana er lidt specielle omkring deres foder oplysninger. Jeg manglede oplysninger til brug i sund hest, og kontaktede dem.

Kontaktede også ham fra sund hest og han forklarede at de ikke var nået med i den opdatering jeg lige havde fået, fordi de havde sååååå travlt med at lave nyt materiale.

Men der stod højt og tydeligt i mailen tilbage til mig fra equsana at de ikke ønske at medvike til noget hvor de ikke skulle lave foderplanen, så derfor var de ikke i sund hest.

Men fint for mig hvis man ikke tør blive sammenlignet, så skal jeg bare ikke bruge det.

Har dog lagt enkelte af equsanas produkter ind i min sund hest, så jeg kunne sammenligne for min datters pony bliver fodret med det på Rideskolen.

 

Mvh Rikke

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider