Jeg har 4 stk Renegades til begge mine store pony´er - og er lykkelig for dem!!!
Jeg havde Old Macs G2 før til hoppen - de var besværlige at sætte på i forhold til Renegades og de havde tendens til at dreje rundt på hendes bagben. Herunder har hoppen Old Macs G2 på....
Jeg havde Easyboot Bare til min shetlænder - de var ret fine til ham; men han skulle bruge sål i for at blive løftet op så kabel ikke strammede om hans kronrand.(ikke noget billede)
Og herover er mine Renegades - jeg har valgt dem i sorte fordi jeg er lidt sart
Men de findes i et utal af farver - distancerytterne er jo helt tossede med neon!
MEN MEN MEN valg af boots afhænger jo helt og holdent af hovformen. Ikke alle kan gå med Renegades - synes at de beskriver på deres hjemmeside at de fungerer til "naturligt trimmede hove" altså runde hove og lave dragter.
Eneste ulempe med Renegades til mine pony´er er at jeg liiiige skal være obs på at placere deres hovskæg og andet pels i området rigtigt så det ikke hiver i hårene når de bevæger sig.
Mvh Mia