Efter min hest, sidste år, havde stået på fold i 10 måneder uden ridning pga hovsenebensbetændelse på begge forben og endelig var blevet rask igen, kom han 4 uger i genoptrænning på vandbånd hos Healthy horse. Det var helt vildt godt og han fik den vildeste gang, da de virkelig trænner gangen bagfra. Han står nu desværre pt med to fibersprængnigner, men klarer han sig igennem det, skal han klart genoptrænnes på bånd igen. Denne gang vælger jeg måske både alm skridt bånd, da det ikke er lige så hårdt og vandbånd, da jeg synes det er en god måde, at få dem genoptrænnet under lidt mere kontrolleret rammer, hvis de har stået længe og er blevet til bomber i mellem tiden. Om det vgil passe til din unghest, ved jeg ikke, men min erfaring med det er rigtig god og de får både brugt kroppen og hovedet 