Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Hårde kastanier
Forfatter: 
Dato:  27-03-2013 19:55

Hvordan får I hul på et par rigtig stride kastanier.?

 

Er der nogen fif, som olie, vand, løbe tre gange rundt om bygningen eller.?

 

Min ene hest har jeg altid holdt det ved lige på, men den anden er en jeg først har fået for en tre måneder siden i sølle tilstand, så har ikke fokuseret på det.. Men i dag skulle det være.. Men har måtte opgive dem på bagbenene.. De er simpelthen så hårde og hesten syntes ikke det er sjovt..

 


Godt enghø i småballer sælges i Horsens og omegn.!

 

Skriv for nærmere info..

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbumbumbum
Forfatter: 
Dato:  27-03-2013 20:08

jep, smør dem med olie i en uges tid, så er de lige til at pille af.

 

Det er bare ganske alm. mad olie.

 

dbh Jane

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, noget vaselinestads...
Forfatter: 
Dato:  27-03-2013 20:39

... eller olie en tid. Smeden kan også napse dem, hvis man spørger pænt.


 

Venlig hilsen Camilla

 

Optimalsadel

 

Salg af bomløse kvalitetssadler og tilbehør

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kastanier
Forfatter: 
Dato:  28-03-2013 07:18

Jeg får som regel smeden til at tage dem jeg ikke selv kan pille af :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 pattesalve
Forfatter: 
Dato:  28-03-2013 08:14

Smør med pattesalve et par gange dagligt. Så bløder de også op.

 


Med venlig hilsen

 

Mia F.

 

 

Hvis du får ondt i øjnene af at drikke kaffe, så tag skeen op af koppen!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej...
Forfatter: 
Dato:  28-03-2013 10:45

Jeg bruger enden helosan et par dage eller alovera


Stine nu med Frontiers Chico

R.I.P Klodshans 15/01/2001 - 05/09/2011

0
0
Svar på denne tråd
 
 kastanjer
Forfatter: 
Dato:  28-03-2013 11:57

når jeg ikke kan med fingrene, som det ofte er tilfældet på min unghest som har mega store kastanjer der vokser voldsomt. tager jeg en skarp hobbykniv og skærer dem af.

 

det kræver selvfølgelig en hest der står stille. og jeg skærer selvfølgelig ikke tæt, men lidt fra.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-03-2013 14:43

Jeg er sikker på at hvis du løber 4 gange rundt om stalden og en gang i ridehuset, så er de lige til at pille af

 

Og hvis det ikke virker, blød dem op med creme eller olie


Belinda

 

"Tag ikke livet så alvorligt. Du slipper alligevel ikke levende fra det"

Citat : Van Wilder

 

Lyst til en hyggelig aften med veninderne? Prøv med et partylite homeparty, håndlavede stager og milj ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 B-king..
Forfatter: 
Dato:  28-03-2013 21:10

Så lykkes det nok slet ikke.. For jeg har intet ridehus ;-)

 

Jeg har nu smurt kastanierne med olie, og vil forsætte med det indtil de opgiver deres holden fast..

 


Godt enghø i småballer sælges i Horsens og omegn.!

 

Skriv for nærmere info..

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  29-03-2013 02:09

Jeg har ofte klippet min gamle hoppes af, hun blir hys og sparker med forben, når man vil hive dem af.

De har dog aldrig været hårde, eller stride.

Har da taget en i et snuptag, men får dræberøjne efter:)


 

 


Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

 

 

 

Rambo Wug 155cm med 370g sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 hårde...
Forfatter: 
Dato:  29-03-2013 13:58

Ja, nogle har bløde, andre har hårde. Og forskellige størrelser. :)

 

Jeg har en med meget hårde kastanier, og vil også bløde dem op, helst med fugtighedscreme, af en art. Fedt, så kan det godt blive lidt klamt/glat at pille i.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider