Min søster har en del gamle bid, hun ikke længere bruger. Jeg har på et eller andet tidspunkt læst, at der er nogen der samler dem ind og sender dem sydpå til de stakkels heste og æsler, der ellers går med snoet ståltråd og andet væmmeligt stads i munden. Nogen der ved noget om det?
Jeg har prøvet at skrive til hende, fandt det nemlig herinde.. Eller på google, det kan jeg ikke lige huske.. Men fik svar tilbage, at min tanke var sød, men at det var noget af et projekt, så det kom ikke igen lige foreløbigt..
Om der er andre/nogen der vil stå for noget lignende, så har jeg to bid der gerne ryger med