Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Bid sydpå?
Forfatter: 
Dato:  25-03-2013 17:37

Min søster har en del gamle bid, hun ikke længere bruger. Jeg har på et eller andet tidspunkt læst, at der er nogen der samler dem ind og sender dem sydpå til de stakkels heste og æsler, der ellers går med snoet ståltråd og andet væmmeligt stads i munden. Nogen der ved noget om det?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaa..
Forfatter: 
Dato:  26-03-2013 10:24

De blev sendt til cambodja ikke?

Jeg har prøvet at skrive til hende, fandt det nemlig herinde.. Eller på google, det kan jeg ikke lige huske.. Men fik svar tilbage, at min tanke var sød, men at det var noget af et projekt, så det kom ikke igen lige foreløbigt..

 

Om der er andre/nogen der vil stå for noget lignende, så har jeg to bid der gerne ryger med ;)


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-03-2013 20:16

Ej hvor ærgeligt.. Men tak for svar

0
0
Svar på denne tråd
 
 123...
Forfatter: 
Dato:  27-03-2013 00:45

Ja, selvfølgelig. Det er ned til Egypten. Jeg har selv sendt ned gammelt udstyr. Hende der driver det er nordmand

 

Går ud i fra det var det her du mente

 

www.facebook.com/ princefluffykareem?fref=ts


Alltid med en

Appaloosa

 

Berta - Shetlænder/Islandshest hoppe 2003. Søger rytter

Such-A-Cloud - Appaloosa hingst 2012. Søger part

Staldplads til de to samt lejlighed til mig i Århus omegn søges

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider