Hejsa
Nogen der kender en der er uddannet fysiurgist hesteterapeut?
Mvh. Malene
"Paradisets vind er den, der blæser mellem hestens ører"
Eftersom det er en ny uddannelse, der er planlagt med start august 2013 - så: nej, det er der nok ikke nogen der gør
Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
www.sadelrummet.dk
Jeg har fundet én som skriver på sin hjemmeside, at hun er uddannet dette .
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet