Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Firkantede wrap-baller på marken..
Forfatter: 
Dato:  17-03-2013 20:12

Hej HN

 

Måske et dumt spørgsmål - men alligevel :-)

 

Jeg har tidligere haft de runde wrap-baller stående ude på marken hvor hestene bare kunne gå og gnaske af dem, men kan nu kun få fat i de firkantede..

 

Det kan vel sagens lade sig gøre ikke? Nogen erfaringer? :-)

 

På forhånd tak..


....nu med prinsen og den halve gård :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 ja............
Forfatter: 
Dato:  17-03-2013 20:20

Jeg har kun de firkantet wrapballer.

De stilles ud på marken og så skæres der et stort rundt huld på hver side. de fire bånd skæres over og trækkes ud.

Nu klarer flokken selv at tage wrappen ud af ballen. Efterhånden falder ballen sammen og nu tømmes det sidste ud i en bunke på folden.

 




IMC


 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider