Hej HN
Måske et dumt spørgsmål - men alligevel
Jeg har tidligere haft de runde wrap-baller stående ude på marken hvor hestene bare kunne gå og gnaske af dem, men kan nu kun få fat i de firkantede..
Det kan vel sagens lade sig gøre ikke? Nogen erfaringer?
På forhånd tak..
....nu med prinsen og den halve gård
Jeg har kun de firkantet wrapballer.
De stilles ud på marken og så skæres der et stort rundt huld på hver side. de fire bånd skæres over og trækkes ud.
Nu klarer flokken selv at tage wrappen ud af ballen. Efterhånden falder ballen sammen og nu tømmes det sidste ud i en bunke på folden.
IMC
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet