Hvad gør, at I er så sikre på, det er knæet? ... Jeg kommer blot til at tænke på hovbensbrud, men det har I sikkert tjekket for. Min hest kom også i februar 2009 ind fra fold og var meget halt, ville ikke tage støtte. Første dyrlæge sagde, det var en nerve, der sad i klemme i hoften (!!), smeden sagde dagen efter det var knæet, den var gal med, og så fik jeg kørt den til røntgen, da jeg ikke stolede på det, jeg havde hørt, og det viste sig, den havde brækket hovbenet. Der var ingen hævelser eller varme i benet i øvrigt. Tænker bare, at det typisk sker (selv om det heldigvis sjældent sker, men når det gør..), når jorden er hård.