takker for input
Lise og Karina- ja massere af ro... vi ved godt at der ikke er meget andet end tid der heler en sådan skade.
Men nu har hun stået med stille siden start oktober - hvor vi har haft diverse dyrlæger på hende - og endelig dianostiseret slut november, så begynder efter hånden at blive mør i forhold til lige at prøve at "hælde ekstra" i dyret........
Hun så har haft fuldstændig ro - hun har en boks med tilhørende paddox - den er vel halvanden størrelse (længde) af boksen. Hun er blevet trukket 5 min hver dag hvilket er gået over al forventning - der har kun været enkelte gange hvor hun har "tabt hovedet".
Ane, Eva, Anne
Jeg vil kigge nærmere på det der Kisel, MSM og omega 3....
Det der kisel - hvor køber man det?
hvor meget gurkemeje skal man drysse i foderet? - virker det antiinflamatorisk eller?
Ane - vi har fået taget en udvidet blodprøve i oktober og der lå hun fint bortset fra at hun var lav i selen og E-vitamin. Her har hun så fået 2 kure. (hun havde let nyreslag oveni...hvorfor ikke være syg på 100 måder på samme tid så det er helt umuligt at gennemskue.....)
Magnesium lå lige på grænsen til lav - men her er giver vi jo allerede.
Hun er lige på en 10 dages kur med antiinflamatorisk.
Vi masserer hende på benet stort set hver dag - mest for at tømme lymferne for væske trods at hun står med BOT.
Pt har vi brugt mest Blue horse hot&cold - men jeg har da vidst en arnika salve?
Hun var som sagt til kontrol i sidste uge - den gode nyhed der var at de to forben nu er rengående - hun havde åbenbart gået og aflastet for bagbenet
og at hendes hals er smidig igen - den var hun også meget låst i så vi har lavet massere af strækøvelser 
Hun er langt fra helet op som jeg forstod på dyrlægen - men det så bedre ud på scanningen og mere homogent - hvilket er godt. Hun er dog stadig lige halt.
Vi prøver nu langsomt at øge motionen, hvis hun samarbejder, så vi går fra 5 min skridt for hånd dagligt mod 20 min over 3 uger...
lige nu er der så isgladt så det bliver ikke til så meget.....
og så skal hun scannes igen om 5 uger.