Jeg forstår ærlig talt ikke hvorfor du mener at din plag skal spise mere??? Hvis hun er pæn i huld, har godt med energi, vokser pænt???
Skulle hun hellere blive fed og doven fordi hun skal indtage 5-7 kg ekstra???
Mit føl fra sidste år spiser omkring 4 kg wrap i boks om natten, der ligger altid noget tilbage om morgenen. Han småspiser lidt på folden, men ikke meget, måske 2 kg, han er ligeledes i godt huld, vokser pænt og er springfyldt med energi.
Jeg tror bare du skal være glad for at hun er nøjsom og kan fodres billigt på.
Men hvad fodre du ellers med? fylder du hende op med roepiller eller fiberpiller, så er det jo derfor hun ikke har plads i maven.
Mvh
Anette