Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Baldrian til heste`?
Forfatter: 
Dato:  13-02-2013 15:16

I forbindelse med at jeg læste en laaaang tråd om at Magnesium skulle have en gavnlig effekt på heste der 'ser spøgelser', var der en der skrev at hun havde haft stor glæde af Baldrian, hvorimod hun ingen effekt havde haft af at tildele ekstra Magnesium.

Så jeg vil gerne høre om der er andre der har prøvet Baldrian, og hvad de har af erfaringer med det!

Glæder mig til at høre fra jer!

Hilsen

Louise - nu indehaver af Vestgaardens Filuca

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa!!
Forfatter: 
Dato:  14-02-2013 13:45

Har ingen erfaring med baldrian, men vil bare sige, hvis du ikke selv er klar over det, at hvis du vil starte stævner så må du ikke bruge baldrian da det er på dopinglisten.

Jeg bruger selv magnesium og beroligende urter fra Askhim til min meget vågne hoppe med god effekt. (Ved godt det ikke var det du spurgte om )

Mvh Kit

0
0
Svar på denne tråd

det virker super
Forfatter: 
Dato:  14-02-2013 13:51

men er jo på dopinglisten. Så det er ikke noget jeg bruger på heste jeg regner med at skulle til stævne på.

Med venstre hånd
Line

http://linebergmann.dk/

0
0
Svar på denne tråd

ggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  14-02-2013 16:25

Også her har det virket fint på en ikke stævne hest..

Kærlig hilsen

Charlotte Bursche

0
0
Svar på denne tråd

Baldrian
Forfatter: 
Dato:  14-02-2013 17:52

Hvor meget giver I og i hvilken form?

Still learning..

0
0
Svar på denne tråd

jjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  15-02-2013 10:58

Da min hest fik det, købte jeg baldrianrod som kan bestilles hjem gennem matas :) jeg gav min store hest på 174 cm, 1-1½ tsk om dagen i foderet. man ser først om der er virkning efter nogle dage..

Han spiste det uden problemer, det samme gjorde vores pony i en " vild" periode Det stinker som bare pokker, men det synes de åbenbart ikk.

Kærlig hilsen

Charlotte Bursche

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider