Ville klart anbefale horslux fiberpiller.
har selv brugt dem til alle slags heste i over 3 år nu, og de er guld værd.
Har f eks lige fået en helt rå 5 års ind som ikke havde været i hænder før, og altid havde gået i løsdrift i en stor flok.
han var skind og ben, rygsøljen stak op, og alle knogler kunne ses.
han får 500 gram fiberpiller om dagen,horslux´s nye organiske vitaminer, alt hvad han kan æde af hø, og horslux eponaolie.
den eneste grund til at han kun får hø og ikke wrap er pga hans mave er ødelagt af orm, og han derfor havde diarre da han kom, er først her en måned efter der er begyndt at komme form på det der kommer ud.
men hver gang vi har fået sådan en hest ind er de blevet fodret op på fiberpiller med rigtig gode resultater.
det er samtidig billigt, meget meget lavt på stivelse og sukker, så selv mavesårsheste kan køre på det.