ja jeg synes også det er ret mange host, max 3 host i opstarten kan godt accepteres synes jeg, også alt efter hvor voldsomme de er selvfølgelig. altså er det kun i halsen hostet er, eller "buler hele hesten ud under dig" når den hoster.
det har jeg prøvet, min havde det problem i næsten 1½ år og dyrlægerne kunne intet finde eller høre på lungerne. jeg prøvede diverse behandlinger uden effekt.
det viste sig hos min at være en ubalance i udrensningen af affaldsstofferne over nyrerne hos min, dette blev kurreret med homøopatiske dråber.
Drosera comp. hed de.
hosten forsvandt helt i løbet af 14 dage 2 ml af disse dråber direkte i munden morgen og aften.
det er nu 1 år siden og vi har ikke haft hosteproblemer siden 
men før du overvejer denne mulighed ville jeg da få lyttet på lungerne. er der noget der så er det jo ikke nyrerne.