Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

lægge foder ind i pc-horse
Forfatter: 
Dato:  30-01-2013 19:52

JHejsa

jeg har købt dette program men fatter hat af hvordan jeg får andre fodermidler lagt ind.

jeg har en drægtig hoppe som jeg er ved at køre over på pavo podo lac fra all sport, hun får hø ad lib, og lige pt topper jeg op med eggersman golden mineral for at være sikker på hun er dækket ind, men vil gerne være helt sikker på at det balancerer.

Synes iøvrigt at anbefalet mængde podo lac er temmelig voldsom, så tænker at give mindre og så vit/mineraler ved siden af, da hun er i fin huld nu, hvor hun har levet af knap et kg allsport og 100 g golden mineral samt masser af godt hø

på forhånd tak.

Mvh Naja

Nu med ifolet hoppe:-)

Termin 2. juni 2013

0
0
Svar på denne tråd

Hvis du
Forfatter: 
Dato:  31-01-2013 07:32

klikker på staldens foderliste er der en knap der hedder "vis foderliste" og hvis du klikker på den får du et nyt vindue hvor du kan vælge "Opret nyt foder" på de to øverste faneblade :)

Så kan du ellers vælge hvilket navn dit foder skal have og vælge et udgangsfoder - det vil sige at du får alle de foderværdier udgangsfoderet har vist og så kan du ellers taste de værdier ind du har fra det foder du bruger. Det kan være en STOR fordel når producenterne ikke har anvendt samme enheder - det giver nemlig en mulighed for at gennemskue tallene og rette de der skal rettes til (Flytte kommaerne).

/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

If opportunity doesn't knock, then build a door.

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  31-01-2013 19:46

så må jeg prøve at se om jeg kan finde ud af det, synes godt nok den indbyggede liste er temmelig sparsom for at sige det mildt, tusind tak for hjælpen.

Mvh Naja

Termin 2. juni 2013

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-02-2013 19:43

Så fik jeg lagt foder ind, men har et nyt problem idet jeg mangler linier, da der i mit foder er opgivet flere ting end i det udgangsfoder jeg har valgt, kan man lave flere linier?

mvh Naja

Termin 2. juni 2013

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider