|
|
| Cortaflex Ha. Pulver eller flydende |
|
|
Nogen der har erfaringer med om de optages lige godt om det er pulver eller flydende ? bruger flydende nu, men den i pulverform er billigere, så overvejer at skifte.
Beklager taste og stavefejl www.stenhedegard.dk Halmpiller sælges Nyt: horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje Ungheste sælges, 1, 2, 3 og 4 års drenge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cortafl |
|
|
Ja de optages lige godt. Jeg køber altid pulver, for der er mindre fyldstof i - ingen vand og sirup.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cortaflex |
|
|
Hej.
Jeg vil bare orientere om at det kun koster 600 kr med fragt hvis man køber det England.
Betina
Altså den store bøtte med forbrug til 4 mdr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| køber i england |
|
|
og køber som regel hjem til et år 
Beklager taste og stavefejl www.stenhedegard.dk Halmpiller sælges Nyt: horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje Ungheste sælges, 1, 2, 3 og 4 års drenge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbumbumbum |
|
|
Jeg sparrer stadig 45:- ved at bestille i England. Så skal i være en værdig konkurrent på marked, så må i de 45:- ned  Ellers får i ikke mig med på vognen. DBH
Vil du være medlem af Danmarks største spiseklub, og få 25% på regningen? Se mere på MenuCard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gibson ... |
|
|
Forstår ikke dit indlæg ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbumbumbum |
|
|
Ehj, det forstår jeg godt du ikke gør der var et indlæg ovenover mit, som henviste til en webshop i DK hvor et bøtte kostede 575:-uden porto. Men det er jo nok blevet slettet  DBH
Vil du være medlem af Danmarks største spiseklub, og få 25% på regningen? Se mere på MenuCard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dansk moms |
|
|
Gipson: Nu er det desværre sådan at der en dansk moms, som vi jo selvfølgelig ikke kan komme uden om..... Men er man moms reg. kan man jo trække momsen fra, det kan man ikke hvis man handler i England..... Mvh Stine, EquNordic
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhhhhhhhh |
|
|
Hmmm. Ved køb af varer i UK.. inden for EU Hvis du køber som privat lægges der UK moms på som er 20%. Kan ikke trækkes fra. Er du moms registreret. Beder du om faktura uden moms mod at opgive eget DK moms nummer. Ved modtagelsen af varen og bogføring beregnes dansk moms 25%. Bogføres som EU moms både i debet og kredit. Tages med i momsangivelsen for rubrikken købsmoms og i rubrikken for køb af vare og ydelser fra udlandet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbumbumbum |
|
|
Tjahhhh.... Som Pia skriver betaler jeg som privat 20% i moms. Nu er jeg ikke ikke moms reg. Så samme surdej for mig om jeg betaler dansk eller engelsk moms, så er de 45:- stadig værd at tage med  DBH Jane
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flydende optages bedst |
|
|
eller rettere, det optages hurtigere end det pulveriseret, dog er de begge lige effektive 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så vidt jeg ved |
|
|
Så vidt jeg ved, er der en mindre andel af glucosamin i pulveret end det flydende... Jeg har engang sammenlignet dem dirkekte, mellem mit det flydende og min venindes der var i pulver og tallene var IKKE ens...! Det er mere aktivt stof i det flydende end pulveret... Mvh. Lotte
Med Heimdals Knut Stenhedegårds Dorién Rædkær´s Le Louvre "My Horse, My horse, a Kingdom for my Horse!" It takes all kinds to make this world!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flydende |
|
|
Endte også med at bestille flydende hjem, det ved jeg de vil spise 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asfaloth |
|
|
du har altid givet cortavet, i hvertfald så længe Poseidon og Amalia var på cortaflex... så ja, der er mere i det end i det cortaflex pulver jeg gav mine  men indholds fortegnelsen er da at finde online hvis man vil... og pulveret spiser alle mine uden problemer, hvor i mod det flydende, cortavet i hvertfald, var svært a overtale dem til at slikke i sig... desuden slipper man for at det kilstre i spanden... der er meget mindre spild med pulveret  og ja, cortaflex pulver havde fin effekt på de to a mine som fik det i mange år...
starstonestenfalk.wordpress.com/ Goodbye Apollon, My Baby Goodbye Poseidon, My heart, my soul, my star, my endless night Goodbye Amalia, My Legendary Pink Lady Goodbye Legacy, My love
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glem ikke... |
|
|
... at det er ulovligt at hente i UK da det i Danmark er betegnet som lægemiddel  Køber selv EliteFlex produktet hos Horselab da det har mindst lige så god effekt som Corteflex og i øvrigt er ret godt beskrevet på indlægsedlen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DonN ... |
|
|
Er du sikker på det, min veninde har købt hendes i TIKA ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| @metjen |
|
|
Tidligere stod der Glucosamin bag på etiketten hvilket gør det til lægemiddel, men jeg skal være ærlig og indrømme, at det er længe siden jeg har kigget efter og at de måske er lige så smarte som andre og kalder det et af de mange synonymer for Glucosamin.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| premier flex ha |
|
|
Har lige bestilt Premier Flex HA hjem fra england. Det er i pulver. Der er mere glucosamin i end i Cortavet. Læste nogle engelske tråde om det, og mange kunne se skiftet fra cortaflex til Premier flex ha. Det vil koste mig ca. 200 om måneden til min på 500 kg, og så vil han få de 10 g glucosamin de anbefaler (selvom der jo nok er forskel på koncentrationen i de forskellige produkter). Prøver den i første omgang. Der er msm, chondroitin og ha i os.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjemmesider? |
|
|
har i nogen hjemmesider i har købt det på? hvis det skal være fra england?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kaja.... |
|
|
Du kan bare Google det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Husk nu det er.... |
|
|
... ulovligt at importere produkter med Glukosamin i. Bliver det taget i tolden koster det produktet plus bøde..... og jo jeg har selv lært det på den hårde måde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DonN ... |
|
|
Er det importen der er ulovlig eller bare det at købe fra en ikke dyrlæge ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Import og premier flex |
|
|
Så vidt jeg ved, kommer der ikke told på varer fra andre EU lande... Har fået første potion af Premier flex ha, og må sige, at efter en uges tid var han flyvende! Han er næsten helt selvgående, svag kontakt til biddet, super bæring og en virkelig god indundergribende galop. Det er virkelig længe siden han har gået så godt! Har været ude i næsten månedlige behandlinger af, kiropraktorer, fys'er, kranio sakral og andre, men nu tyder det på at der kan gå 2-3 måneder imellem, hvilket jo er fantastisk Så kan virkelig anbefale Premer flex ha. Skal lige siges, at jeg kun har reddet en uges tid med denne effekt, så håber da at det varer ved.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| England gratis fragt |
|
|
De har cortaflex produkter til billige priser og gratis fragt her www.cortaflexsupplements.co.uk/ Hurtig levering. Cortaflex sælges i håndkøb i rideudstyrsbuttiker og foderforhandlere i Danmark, så undre mig over det skulle være ulovligt at købe i England. Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cortavet / cortaflex |
|
|
Vil bare gøre opmærksom på, at det kun er produkter med glukosamin der er ulovlige at importere. Cortavet / cortaflex indeholder ikke rent glucosamin (kun bestanddele) og er derfor ikke ikke er ulovligt at importere. mvh Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| svar til gibson |
|
|
Du kan bare google det. Men mener den hedder noget med equineanswers.co.uk
:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| pulver versus flydende |
|
|
hvis man fodrer med pelleteret foder er det så ikke svært at blande pulveret i ? dvs dyret kan vel let sortere det fra hvis de ikke gider æde det eller pruste ned i det så det forsvinder, kontra flydende der kan hældes ud over pillerne i krybben ? Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SKAL der være skygge på fold? |
| Forfatter:  |
Max 3 |
| Dato:  |
24-07-2013 16:58 |
|
Hvad mener I? Skal der være skygge på en hestefold eller er det ok som her, at hestene bare kan gå ind i løsdriftstald? Jeg vil meget gerne høre jeres meninger for og imod! Mvh Max3 Ejendom med løsdrift til salg: www.edc.dk/en/Sag/?Pid=44500772
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|