Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Cortaflex Ha. Pulver eller flydende
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 13:15

Nogen der har erfaringer med om de optages lige godt om det er pulver eller flydende ?

 

bruger flydende nu, men den i pulverform er billigere, så overvejer at skifte.

 


 

Beklager taste og stavefejl

 

www.stenhedegard.dk

 

 

Halmpiller sælges

 

 

Nyt: horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

 

 

Ungheste sælges, 1, 2, 3 og 4 års drenge

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 cortafl
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 19:30

Ja de optages lige godt. Jeg køber altid pulver, for der er mindre fyldstof i - ingen vand og sirup.

0
0
Svar på denne tråd
 
 cortaflex
Forfatter: 
Dato:  29-01-2013 12:21
Hej.
Jeg vil bare orientere om at det kun koster 600 kr med fragt hvis man køber det England.
Betina
Altså den store bøtte med forbrug til 4 mdr
0
0
Svar på denne tråd
 
 køber i england
Forfatter: 
Dato:  29-01-2013 13:26

og køber som regel hjem til et år ;)

 


 

Beklager taste og stavefejl

 

www.stenhedegard.dk

 

 

Halmpiller sælges

 

 

Nyt: horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

 

 

Ungheste sælges, 1, 2, 3 og 4 års drenge

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbumbumbum
Forfatter: 
Dato:  30-01-2013 09:03

Jeg sparrer stadig 45:- ved at bestille i England. Så skal i være en værdig konkurrent på marked, så må i de 45:- ned :-)

 

Ellers får i ikke mig med på vognen.

 

DBH



Vil du være medlem af Danmarks største spiseklub, og få 25% på regningen?

 

Se mere på MenuCard.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gibson ...
Forfatter: 
Dato:  30-01-2013 11:35

Forstår ikke dit indlæg ?

 


 

Beklager taste og stavefejl

 

www.stenhedegard.dk

 

 

Halmpiller sælges

 

 

Nyt: horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

 

 

Ungheste sælges, 1, 2, 3 og 4 års drenge

 

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 bumbumbumbum
Forfatter: 
Dato:  30-01-2013 11:53

Ehj, det forstår jeg godt du ikke gør :-) der var et indlæg ovenover mit, som henviste til en webshop i DK hvor et bøtte kostede 575:-uden porto.

Men det er jo nok blevet slettet :-)

 

DBH



Vil du være medlem af Danmarks største spiseklub, og få 25% på regningen?

 

Se mere på MenuCard.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dansk moms
Forfatter: 
Dato:  30-01-2013 12:49

Gipson:

 

Nu er det desværre sådan at der en dansk moms, som vi jo selvfølgelig ikke kan komme uden om.....

 

Men er man moms reg. kan man jo trække momsen fra, det kan man ikke hvis man handler i England.....

 

Mvh Stine, EquNordic

0
0
Svar på denne tråd
 
 øhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  30-01-2013 18:26

Hmmm. Ved køb af varer i UK.. inden for EU

Hvis du køber som privat lægges der UK moms på som er

20%. Kan ikke trækkes fra.

Er du moms registreret. Beder du om faktura uden moms mod at

opgive eget DK moms nummer. Ved modtagelsen af varen og bogføring

beregnes dansk moms 25%. Bogføres som EU moms både i debet og kredit.

Tages med i momsangivelsen for rubrikken købsmoms og i rubrikken for køb af vare og ydelser fra udlandet.


Hestevrinsk


0
0
Svar på denne tråd
 
 bumbumbumbum
Forfatter: 
Dato:  30-01-2013 19:48

Tjahhhh.... Som Pia skriver betaler jeg som privat 20% i moms.

 

Nu er jeg ikke ikke moms reg. Så samme surdej for mig om jeg betaler dansk eller engelsk moms, så er de 45:- stadig værd at tage med :-)

 

DBH Jane



Vil du være medlem af Danmarks største spiseklub, og få 25% på regningen?

 

Se mere på MenuCard.dk

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 flydende optages bedst
Forfatter: 
Dato:  01-02-2013 13:27

eller rettere, det optages hurtigere end det pulveriseret, dog er de begge lige effektive :-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så vidt jeg ved
Forfatter: 
Dato:  01-02-2013 19:33

Så vidt jeg ved, er der en mindre andel af glucosamin i pulveret end det flydende...

 

Jeg har engang sammenlignet dem dirkekte, mellem mit det flydende og min venindes der var i pulver og tallene var IKKE ens...! Det er mere aktivt stof i det flydende end pulveret...

 

Mvh. Lotte


Med


Heimdals Knut
Stenhedegårds Dorién

Rædkær´s Le Louvre


"My Horse, My horse, a Kingdom for my Horse!"

It takes all kinds to make this world!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Flydende
Forfatter: 
Dato:  01-02-2013 19:36

Endte også med at bestille flydende hjem, det ved jeg de vil spise ;)

 


 

Beklager taste og stavefejl

 

www.stenhedegard.dk

 

 

Halmpiller sælges

 

 

Nyt: horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

 

 

Ungheste sælges, 1, 2, 3 og 4 års drenge

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 asfaloth
Forfatter: 
Dato:  03-02-2013 23:39

du har altid givet cortavet, i hvertfald så længe Poseidon og Amalia var på cortaflex... så ja, der er mere i det end i det cortaflex pulver jeg gav mine ;)

 

men indholds fortegnelsen er da at finde online hvis man vil...

 

og pulveret spiser alle mine uden problemer, hvor i mod det flydende, cortavet i hvertfald, var svært a overtale dem til at slikke i sig...

 

desuden slipper man for at det kilstre i spanden... der er meget mindre spild med pulveret ;)

 

og ja, cortaflex pulver havde fin effekt på de to a mine som fik det i mange år...


starstonestenfalk.wordpress.com/

 

Goodbye Apollon, My Baby

Goodbye Poseidon, My heart, my soul, my star, my endless night

Goodbye Amalia, My Legendary Pink Lady

Goodbye Legacy, My love

0
0
Svar på denne tråd
 
 Glem ikke...
Forfatter: 
Dato:  10-02-2013 14:25

... at det er ulovligt at hente i UK da det i Danmark er betegnet som lægemiddel :-(

 

Køber selv EliteFlex produktet hos Horselab da det har mindst lige så god effekt som Corteflex og i øvrigt er ret godt beskrevet på indlægsedlen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 DonN ...
Forfatter: 
Dato:  10-02-2013 21:50

Er du sikker på det, min veninde har købt hendes i TIKA ?

 


 

Beklager taste og stavefejl

 

www.stenhedegard.dk

 

 

Halmpiller sælges

 

 

Nyt: horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

 

 

Ungheste sælges, 1, 2, 3 og 4 års drenge

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 @metjen
Forfatter: 
Dato:  10-02-2013 21:56

Tidligere stod der Glucosamin bag på etiketten hvilket gør det til lægemiddel, men jeg skal være ærlig og indrømme, at det er længe siden jeg har kigget efter og at de måske er lige så smarte som andre og kalder det et af de mange synonymer for Glucosamin.

0
0
Svar på denne tråd
 
 premier flex ha
Forfatter: 
Dato:  14-02-2013 00:14

Har lige bestilt Premier Flex HA hjem fra england. Det er i pulver. Der er mere glucosamin i end i Cortavet. Læste nogle engelske tråde om det, og mange kunne se skiftet fra cortaflex til Premier flex ha. Det vil koste mig ca. 200 om måneden til min på 500 kg, og så vil han få de 10 g glucosamin de anbefaler (selvom der jo nok er forskel på koncentrationen i de forskellige produkter). Prøver den i første omgang. Der er msm, chondroitin og ha i os.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hjemmesider?
Forfatter: 
Dato:  19-02-2013 21:15

har i nogen hjemmesider i har købt det på? hvis det skal være fra england?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaja....
Forfatter: 
Dato:  20-02-2013 07:47

Du kan bare Google det :)

 


 

Beklager taste og stavefejl

 

www.stenhedegard.dk

 

 

Halmpiller sælges

 

 

Nyt: horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

 

 

Ungheste sælges, 1, 2, 3 og 4 års drenge

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Husk nu det er....
Forfatter: 
Dato:  05-03-2013 22:02

... ulovligt at importere produkter med Glukosamin i.

 

Bliver det taget i tolden koster det produktet plus bøde..... og jo jeg har selv lært det på den hårde måde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 DonN ...
Forfatter: 
Dato:  05-03-2013 22:15

Er det importen der er ulovlig eller bare det at købe fra en ikke dyrlæge ?

 


 

Beklager taste og stavefejl

 

www.stenhedegard.dk

 

 

Halmpiller sælges

 

 

Nyt: horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

 

 

Ungheste sælges, 1, 2, 3 og 4 års drenge

 

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Import og premier flex
Forfatter: 
Dato:  06-03-2013 00:59

Så vidt jeg ved, kommer der ikke told på varer fra andre EU lande...

 

Har fået første potion af Premier flex ha, og må sige, at efter en uges tid var han flyvende! Han er næsten helt selvgående, svag kontakt til biddet, super bæring og en virkelig god indundergribende galop. Det er virkelig længe siden han har gået så godt! Har været ude i næsten månedlige behandlinger af, kiropraktorer, fys'er, kranio sakral og andre, men nu tyder det på at der kan gå 2-3 måneder imellem, hvilket jo er fantastisk :) Så kan virkelig anbefale Premer flex ha.

 

Skal lige siges, at jeg kun har reddet en uges tid med denne effekt, så håber da at det varer ved.

0
0
Svar på denne tråd
 
 England gratis fragt
Forfatter: 
Dato:  06-03-2013 01:42

De har cortaflex produkter til billige priser og gratis fragt her

 

www.cortaflexsupplements.co.uk/

 

Hurtig levering.

 

Cortaflex sælges i håndkøb i rideudstyrsbuttiker og foderforhandlere i Danmark, så undre mig over det skulle være ulovligt at købe i England.

 

Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 cortavet / cortaflex
Forfatter: 
Dato:  06-03-2013 08:32

Vil bare gøre opmærksom på, at det kun er produkter med glukosamin der er ulovlige at importere.

 

Cortavet / cortaflex indeholder ikke rent glucosamin (kun bestanddele) og er derfor ikke ikke er ulovligt at importere.

 

mvh Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 
 annakirstine
Forfatter: 
Dato:  06-03-2013 08:44

annakirstine

Hvor har du købt det henne?
 
Dbh
0
0
Svar på denne tråd
 
 svar til gibson
Forfatter: 
Dato:  06-03-2013 14:32
Du kan bare google det. Men mener den hedder noget med equineanswers.co.uk

:)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Cortaflex
Forfatter: 
Dato:  11-03-2013 14:29

Min vil hverken æde det ene eller det andet af cortaflex..

 

Vi bruger noget NAF Super Flex - det virker super godt og er fornuftigt i prisen. Og bedst af alt hyppen indtager det, selv om det er pulver..

 

www.equestriansupplements.co.uk/ superflex-equine-superflex-c- 48_51.html


-----------------------------ooOOoo- ------------------------

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 pulver versus flydende
Forfatter: 
Dato:  23-07-2013 11:19

hvis man fodrer med pelleteret foder er det så ikke svært at blande pulveret i ? dvs dyret kan vel let sortere det fra hvis de ikke gider æde det eller pruste ned i det så det forsvinder, kontra flydende der kan hældes ud over pillerne i krybben ?

 

 

 

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 
 SKAL der være skygge på fold?
Forfatter: 
Dato:  24-07-2013 16:58

 

Hvad mener I? Skal der være skygge på en hestefold eller er det ok som her, at hestene bare kan gå ind i løsdriftstald?

Jeg vil meget gerne høre jeres meninger for og imod!

 

Mvh

Max3

 

Ejendom med løsdrift til salg: www.edc.dk/en/Sag/?Pid=44500772

Billede

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider