Vores løsdrift er befolket med ponyer der spiser wrap hø og får vitaminer dagligt, et par voksne heste, samt et par plag der selvfølgelige får foder i krybbe.
Jeg har et højt hegn hvor jeg sætter transport krybber op til de store heste jeg binder kun i starten, så har de lært at stå og spise pænt, her bruger jeg en helt alm. sikkerheds opbinding og så står jeg og venter til de har spist.
Plagne bliver puttet i en boks, så de netop ikke kommer til skade under spisning.
Jeg er ikke så glad for opbinding og bruger i stedet tid på at øve fornuftige "spise vaner"
Her hos os er alle opbindinger, om det er på staldgangen eller andre steder med opsyn og sikkerhedsbindinger - tror det er fordi jeg har set for mange uheld med heste der hænger i trækketove.
NB: håber ikke der er sket dine noget, søde
jette