Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Equsana Rocky
Forfatter: 
Dato:  20-01-2013 18:07

Har du erfaring med ovennævnte foder ? Hvilke fordele og ulemper har du observeret ? Hvordan fungerede din hest på det ? Jeg overvejer det til min 4 års hoppe der bliver redet 3-4 gange om ugen. Det primære foder her er dog alt det wrap hun gider spise, men der skal noget mere til at holde huld på hende efter hun er begyndt at arbejde.

Med venlig hilsen

Lene

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-01-2013 18:19

Vi har prøvet at have en hest på Rocky og den holdt ikke huld. Det er et vitamin og mineraltilskud, så det kan jeg ikke anbefale til at holde huld.

0
0
Svar på denne tråd

Rocky.
Forfatter: 
Dato:  20-01-2013 20:19

Det bruger jeg til min vallak. Det er ikke et fuldfoder, men et tilskudsfoder, så her i vinterhalvåret får min hest fiberpiller også. Om sommeren kan han klare sig med Rocky.

Jeg er ellers fint tilfreds med det. Min hest ser pæn ud, og det er et forholdsvis billigt foder.

mvh Stine

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-01-2013 20:26

Jeg bruger det til flere af vores heste og er rigtig glad for det. Bruger store mængder wrap som dig og ikke andet energi foder. Bruger det endda til en ældre pony på 26 år, shetlænderen får det ikke, da den ville blive for tyk. Ingen af mine har problemer med at holde huld på det.

Når det er sagt, er jeg af Equsana anbefalet at bruge Balance til mine 4 års. Så det bruger jeg til mine 4 års pt. Kunne forestille mig at de går overpå Rocky næste vinter.

Sælges:

Hingsteføl (2011) e. Sunny Boy - DS hoppe

Vallak (2009) e. Laurino - DS hoppe

Hingsteføl (2012) e. Laurino - DH hoppe

Hoppeføl (2012) e. Laurino - DH hoppe (e. Painters Row XX)

0
0
Svar på denne tråd

Løsdrift
Forfatter: 
Dato:  20-01-2013 23:15

Jeg skal måske tilføje, at min hest går i en forholdsvis åben løsdrift, så jeg vil gerne have ham i ret god stand. Han får også wrap ad libitum. Han og tre shetlændere æder ca. 2 1/2 flage helt tør wrap i døgnet, sjældent mere. Måske er nogle heste bedre til at spise større mængder?

Hesten er på vej mod 6 år og rides, når vejret er til det.

mvh Stine

0
0
Svar på denne tråd

foderplan
Forfatter: 
Dato:  21-01-2013 03:11

få lagt en gratis foder plan på dette link. jeg er ihvertfald fuld tilfreds med deres vejledning, jeg valgte rocky som jeg er meget glad for både pris og kvalitet.

www.equsana.dk/hvor-meget-foder- skal-hesten-have

0
0
Svar på denne tråd

Ikke nok energi
Forfatter: 
Dato:  21-01-2013 22:42

Det er et godt produkt til prisen og hestene elsker det :-)

Men jeg har for nylig skiftet til Equsana Cool Performance, da min hest ikke fik nok energi af Rocky. Det var efter anbefaling fra en af deres foderkonsulenter.

Mange hilsner fra

Lise Andersen

www.designforpets.dk

Lækkert tilbehør til hunde og katte!

Stort udvalg af hundehalsbånd og hundesenge!

Forhandler af Probiotic LIVE Hundefoder

0
0
Svar på denne tråd

Rocky...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2013 16:56

Min har været på Rocky i en måned, og jeg er indtil videre super glad for det. Han døjer bestemt ikke med at holde huld. Han får anbefalet mængde fra Equisana, samt 1,5 skive hø fra en bigballe. Jeg valgte Rocky, da min bestemt ikke tåler havre. Han holder tilpas energi, og er nu hverken for varm eller for dvask...

Venlig hilsen Nanna

dressurrytter i bedste hyggestil

Hedens Ruder Knægt

Stald Vesterbys Son-Goku

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider