Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Erfaringer med NAG Farum-Værløse tilskud
Forfatter: 
Dato:  17-01-2013 20:17

Hejsa hestefolk,

er der nogen som har erfaringer med NAG's Farum-Værløse tilskudsfoder?

 

Hvad med Equsana Champ?

 

Jeg har en vallak på 600 kg, i moderat-hårdt arbejde, som har svært ved at holde huld. Han får 1 kg lucerne og 1 kg korn (havre eller byg, eller en blanding), 2-3 dl. olie og 15 kg wrap dagligt.

 

Kender I nogen andre, gode og BILLIGE alternative tilskudsfodere?

 

Vh

Stine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bum bum
Forfatter: 
Dato:  17-01-2013 21:15

Jep bruger det selv ville i dit tilfælde skifte kornet ud med 1 kg eller mere nag fiberpiller med mindre du skal bruge den hurtige energi, så kan du ogå droppe både det meste lucerne samt olien da dette er i fiberpillerne lucernen for ikke at overdosere proteinerne.

 

farum værløsen er udviklet til højtydende heste så den går du ikke galt i byen med jeg har fået den anbefalet af min dyrlæge der bruger det til sine væddeløbere.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider