er der nogen som har erfaringer med NAG's Farum-Værløse tilskudsfoder?
Hvad med Equsana Champ?
Jeg har en vallak på 600 kg, i moderat-hårdt arbejde, som har svært ved at holde huld. Han får 1 kg lucerne og 1 kg korn (havre eller byg, eller en blanding), 2-3 dl. olie og 15 kg wrap dagligt.
Kender I nogen andre, gode og BILLIGE alternative tilskudsfodere?
Jep bruger det selv ville i dit tilfælde skifte kornet ud med 1 kg eller mere nag fiberpiller med mindre du skal bruge den hurtige energi, så kan du ogå droppe både det meste lucerne samt olien da dette er i fiberpillerne lucernen for ikke at overdosere proteinerne.
farum værløsen er udviklet til højtydende heste så den går du ikke galt i byen med jeg har fået den anbefalet af min dyrlæge der bruger det til sine væddeløbere.