lagde jeg mærke til det samme med mine her til morgen. Mine går i løsdrift, men også mine 3 spister ca 3 plader wrap dagligt til sammen, og de sidste vintre har jeg nemlig præcis lagt mærke til at de har spist mere end normalt, og derfor også fået mere når det har været rigtig koldt.
Men de sidste par nætter har mine altså spist mellem ½ og en hel plade mindre i døgnet. Jeg har også 3 varmblods gående. En ollebolle på 9, en pinto på 11, og en pinto på 5. Ollebollen er pæn i foderstand, den på 11 er for fed, og den på 5 må godt få lidt ekstra på sidebenene.
Mit wrap er i super kvalitet som altid. Tørt og lækkert. Hvorfor ved jeg ikke. Den eneste forskel er at deres vandtrug ikke er helt fldt op pt, fordi mine rør er frosne. Normalt køre jeg en palletank over til dem npr det er nødvendigt. De sidste dage har jeg kørt 150-200 liter vand over til dem i spande.. Og dermed er vandet måske nok liiiiiidt koldere end normalt. Men vandet drikker de nu almindeligt mængde af. Så hvorfor wrap mængden pt er lidt mindre, aner jeg ikke