Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Vaske John Whitaker hjelm??
Forfatter: 
Dato:  05-01-2013 21:49

Hejsa allesammen!

Er der nogle der ved om man kan vaske en JW hjelm? Udenpå er den efterhånden ved at blive lidt støvet, og indeni lugter den lidt... Hvordan har i vasket jeres?

Tak på forhånd


Hilsen Majbritt

The more people I meet, the more I like my horse

0
0
Svar på denne tråd
 
 John Whitaker
Forfatter: 
Dato:  05-01-2013 22:47

Jeg har skyllet min i lunken vand under bruseren. Det har den ikke taget skade af.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dum di da dej
Forfatter: 
Dato:  06-01-2013 11:15

...her i huset:

 

i et dynebetræk, lidt rodalon og vaskes på 40 grader = rent og lugtfrit.

 

Men der findes skum man kan spraye i og børste væk bagefter.

 

Hilsen Sus

0
0
Svar på denne tråd
 
 ikke vaskemaskine
Forfatter: 
Dato:  07-01-2013 08:19

jeg ville putte den i en spand eller gå i bad med den.

 

 

Karina


0
0
Svar på denne tråd
 
 Put den i
Forfatter: 
Dato:  07-01-2013 16:45

Opvaskemaskinen


 

 

 

Venlig hilsen Gitte

0
0
Svar på denne tråd
 
 siger også ...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2013 22:07

put den i opvaskemaskinen. Glasprogram eller andet program, som ikke er så varmt/er skånsomt. Jeg lægger min hjelm i den hylde, som jeg bruger til glas, og vender så meget af inderkanten på hjelmen ud, som jeg kan. Jeg vasker den ALENE/UDEN ANDET OPVASK i opvaskemaskinen, og med meget lidt sæbe.

Bagefter skal den bare lufttørre 1 dags tid.

Works every time!


Tiden tilbringes bedst

på ryggen af en hest

0
0
Svar på denne tråd
 
 når jeg vasker
Forfatter: 
Dato:  05-04-2013 17:05

Når jeg vasker min hjelm, putter jeg den i en stor spand med vand og sæbe. Og vasker/vrider/gnubber inderforet. Tager den op og ned, så vandet kommer overalt, evt. lade den ligge lidt.

 

Så skyller jeg godt efter (under den udendørs vandhane..), og lader den ligge i solen, den skal ligge, så der kan dryppe mest muligt af.

 

Jeg vasker den kun, når der er varmt nok, og solen er fremme, ellers tager det lang tid at tørre, så kommer det til at lugte.

 

Ellers kan man måske tørre dem på fyret.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider