Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Horselux senior..
Forfatter: 
Dato:  29-12-2012 22:06

Nogen der kender den? Gode/dårlige erfaringer?

skal bruges til en ældre hest, med mangel på tænder og svær at holde huld på.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger det
Forfatter: 
Dato:  03-01-2013 12:50

Min 19-årige haflinger har fået Horselux Senior i et par måneder nu.

Hun vejede ca. 10-15 kg for lidt, da jeg skiftede til det og det gør hun stadig. Så jeg kan foreløbig konkludere, at det ikke er et foder, som i sig selv kan opfede en hest.

Jeg supplerer op med majsflager og olie (og stråfoder selvfølgelig) og overvejer pt. at begynde at supplere med fiberpiller eller alternativt roepiller.

Ellers er jeg fint tilfreds med Horselux Senior. Hesten er sprængfyldt med energi, pelsen er flot og hendes sarte mave (får nemt diarré) fungerer perfekt :-)

Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

0
0
Svar på denne tråd

Erfaring
Forfatter: 
Dato:  05-01-2013 21:50

Min hest på 28 begynde at få det for 2,5 måned siden og han var også for tynd.. Han er super glad for det :)og har taget ca 15 kg på.. Han får dog også fiberpiller og alt det wrap han gider spise.. Kan kun give det mine bedste anbefalinger :)

hvis jeg var dig ville jeg gi den senior foder så den får sine vitaminer og så fiberpiller for at fede op.. (Alle heste elsker fiberpiller), og alt det wrap/hø den kan spise så skal den nok tage på.. Er min erfaring :)

Mvh christina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider